آمازون و مبارزه با کرونا

با شیوع ویروس کرونا و در خانه ماندن مردم در سراسر جهان، فروشگاه های اینترنتی روزهای پرفشاری را سپری می کنند. مردم در سراسر جهان برای تامین مایحتاج زندگی خود از وب سایت های فروش آنلاین آمازون و دیگر سرویس ها استفاده میکنند. شرکت آمازون با کارکنان زیادی که در اختیار دارد مورد حمله انتقادهای شدیدی قرار گرفته است. آمازون با توجه به شرایط به وجود آماده متهم به فراهم نکردن محیط کاری مناسب برای کارگران خود شده است.

آمازون اعلام کرد که برای سلامتی و ایمنی کارکنان بیش از 150 تغییر مهم را در سایت های عملیاتی مختلف خود در سراسر فروشگاه های خود ایجاد کرده است از جمله توزیع ماسک به کارمندان و انجام بررسی های مدام دمای بدن و تنفس کارکنان انجام می شود. این شرکت معتقد است که آزمایشات منظم در مقیاس جهانی در تمام صنایع می تواند در حفظ امنیت و سلامت مردم و بازگرداندن اقتصاد و کار کمک بسیاری می کند. برای تحقق این هدف، باید ظرفیت تست و آزمایش گیری از آنچه که امروز انجام می شود بیشتر شود.

اگر هر فرد، از جمله افراد فاقد علائم، بتوانند به طور مرتب آزمایش شوند، تفاوت زیادی در نحوه مبارزه با این ویروس خواهد داشت. کسانی که نتیجه آزمایش آن ها مثبت می شود وارد قرنطینه می شوند و از آن ها مراقبت می شود و کسانی که آزمایش منفی داشته باشند می توانند با اطمینان بیشتری وارد محل کار خود شوند.

آمازون برای رسیدن به هدف خود به گروهی از افراد با مهارت های مختلف از دانشمندان محقق و متخصصان درمان و مهندسان نرم افزار و مدیران برنامه را از مشاغل روزمره خود به این پروژه منتقل کرده است تا ابتکار عمل خود را اجرایی کند.

آمازون اعلام کرد که آن ها بازه زمانی مشخصی را برای آزمایش کارکنان خود و ساخت محیط آزمایشگاهی را اعلام نمی کند. اما در تلاش هستند در آینده ای نزدیک این هدف را اجرایی کنند و یافته های مهم خود را به اشتراک بگذارند. آمازون اعلام کرد که به زودی تست کارکنان بخش های مهم خود را شروع می کند.

منیع techspot

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست