آمازون 1 تریلیون دلاری شد

ارزش آمازون از یک تریلیون دلار عبور کرد . آمازون به عنوان دومین شرکت امریکایی است که توانست بعد از شرکت اپل به ارزش یک تریلیون دلار برسد . در هفته های گذشته اپل با ارائه ی گزارش های مالی مربوط به سه ماهه دوم سال جاری و همچنین عملکرد بسیار خوب خود ، توانست سهام خود را افزایش دهد و به عنوان نخستین شرکت امریکایی به ارزش بیش از یک تریلیون دلار تبدیل شود .

آمازون ، غول تجارت الکترونیکی جهان توانسته است ارزش سهام خود را 1.9 درصد افزایش دهد و در معاملات روزانه هر سهم این شرکت با رقم 2,050.50 معامله شد .  آمازون برای رسیدن به ارزش یک تریلیون دلار نیازمند ارزش هر سهم  2,050.27 بود ، در حال حاضر به رقمی بیش از آنچه که مورد نیاز بود دست یافته است .  اکنون آمازون 487,741,189 سهم دارد . اپل در هفته های گذشته گزارش مالی به سه ماهه ی دوم سال جاری را ارائه داد و به اولین شرکت امیریکایی به ارزش یک تریلیون دلاری تبدیل شد ، بعد از گذشت 5 هفته شرکت بزرگ آمازون توانست به عنوان دومین شرکت امریکایی با ارزش یک تریلیون دلار تبدیل شود .

آمازون و اپل برای رسیدن به ارزش یک تریلیون دلار رقابت بسیار نزدیکی با هم داشتند ، در نهایت اپل بود به به عنوان اولین شرکت توانست به این موفقیت بزرگ برسد . آمازون در فروش خوبی که در روز  پرایم داشت توانست از مرز یک تریلیون دلار عبور کند . آمازون در سال 2018 میلادی توانست سهام خود را 70 درصد افزایش دهد . با توجه به میانگین رشد سهام S&P 500 ، آمازون در سال جاری توانسته است 17 درصد افزایش را در 12 ماه داشته باشد .

منبع cnbc

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست