آپدیت جدید گوگل مپ از موسیقی و زبانه ی رفت و آمد پشتیبانی می کند

گوگل در روز گذشته به روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن گوگل مپ (GoogleMap) ارائه داده است که اطلاعات و امکانات زیادی را به مسافران ارائه می دهد و همچنین می توانند موسیقی را در این اپلیکیشن کنترل کنند . گوگل زبانه ی جدیدی را در اپلیکیشن مپ اضافه کرده است ،  به وسیله ی این زبانه مسافرانی که مدام در حال رفت و آمد هستند ، قبل از حرکت خود تراکم و یا اختلال در مسیر خود را به سمت مقصد بررسی کنند . علاوه بر این در هر مقطعی از سفر اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهد . به وسیله این بروز رسانی ، اگر شخصی هستید که دوست دارید چند ثانیه قبل از رسیدن اتوبوس به ایستگاه برسید ، برای شما بسیار مناسب خواهد بود .

جالب ترین ویژگی این بروز رسانی این است که در 80 منطقه در سراسر جهان ، نقشه های گوگل به شما دقیقا نشان می دهند که آیا قطار یا اتوبوس در چه زمانی به ایستگاه می رسد . اما در سیدنی ، ساکنین این شهر تنها افرادی در جهان هستند که علاوه بر زمان رسیدن قطار یا اتوبوس ، می توانند ظرفیت باقی مانده در قطار یا اتوبوس را مشاهده کنند . گوگل امیدوار است که در آینده ای نزدیک این قابلیت را برای سایر شهرهای جهان فراهم کند .

در این به روزرسانی ، اگر شما یکی از کاربران سرویس موسیقی ، اپل ، اسپاتیفای و گوگل هستید می توانید پخش موزیک را از داخل گوگل مپ کنترل کنید .  کاربران با این قابیلت اضافه شده قادر هستند بدون خارج شدن از اپلیکیشن گوگل مپ ، موسیقی دلخواه خود را پخش کنند .

بسته به اینکه اگر شما از کاربران اندروید و یا IOS هستید ، تفاوت های جزئی در عملکرد گوگل مپ برای شما وجود دارد . کاربران اندروید قادر خواهند بود تا اعلان های زمان واقعی را در رابطه با وقفه های مسیر را دریافت کنند . همچنین اسپاتیفای در نسخه اندروید از تعامل بیشتری برخوردار می باشد و کاربران این سیستم عامل می توانند درون گوگل مپ محتوای صوتی خود را مرور کنند . این به روزرسانی در هفته جاری از طریق گوگل پلی و اپل استور منتشر می شود .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست