مایکروسافت هوش مصنوعی را جایگزین ویراستاران کرد

استخدام در مایکروسافت بدون داشتن مدرک دانشگاهی امکان پذیر شده است، حتی اگر نام شما بیل گیتس نباشد. مدیران مایکروسافت در مصاحبه ی خود با بیزینس اینسایدر(Business Insider) اعلام کردند که دلیل این امر این است که، استخدام در شغل های رده پایین نیازی به داشتن مدرک تحصیلی ندارند، و هر کس را که می تواند به مایکروسافت کمک کند را تشویق می کنیم. وی در ادامه گفت: ما تصمیم گرفتیم برای شغل های سطح پایین شرط مدرک تحصیلی را حذف کنیم، زیرا این کار باعث می شود نیروهای با استعدادی استخدام شوند و در نهایت نیروی کار کار مایکروسافت تنوع خواهد داشت. مایکروسافت تنها شرکت بزرگ فناوری نیست که شروط سنتی استخدام را حذف می کند. شرکت های بزرگی همچون گوگل و اپل سیاست های مشابهی را برای استخدام نیروهای انسانی خود ، بدون در نظر گرفتن سوابق تحصیلی نیروی کار جذب می کنند. زیرا با این کار صنعت فناوری نیروهای استخدامی متنوعی را خواهد داشت.

آنا جانسون(یکی از مدیران مایکروسافت) در مصاحبه ی خود گفت: مدارک دانشگاهی نشانگر عملکرد نیروی کار نمی باشد، بسیاری از افراد علاقه مند به دنیای فناوری به جای اینکه وقت خود را در دانشگاه ها بگذارند، تشویق میکنیم که تمام تمرکز خود را بر آموختن مهارت هایی مانند کار گروهی و خود آموزی بگذارند. همچنین، پینگ لوک که مدیریت بخش امنیت سایبری مایکروسافت را برعهده دارد میگوید: داوطلبانی که بدون داشتن مدارک تحصیل برای استخدام رزومه ارسال میکنندف نشان میدهد که آن ها خود را باور دارند و می توانند به این شرکت کمک کنند.

اما برخی شرکت ها نیز هستند که اگر کسی مدرک دانشگاهی نداشته باشید حتی برای مصاحبه نیز با شما تماس نمیگیرند. بنابراین ما برای استخدام در شغل های رده پایین از شما مدارک تحصیلی نمی خواهیم. ما به جویندگان شغل این فرصت را می دهیم زیرا آن ها نشان می دهند که برای داشتن شغل بسیار سرسخت هستند و مایل به انجام کار در اینجا هستند. همچنین یکی از مدیران بخش امنیت Azure به بیزینس اینسایدر گفت: کارمندانی که بدون مدارک دانشگاهی استخدام شده اند این تیم را تقویت کرده اند.

منبع businessinsider

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست