استخدام یکی از مدیران سامسونگ توسط اپل برای نفوذ در بازار کره

شرکت بزرگ اپل در اقدامی توانسته است یکی از مدیران اجرایی شرکت سامسونگ را استخدام کند ، اپل با استخدام یکی از مدیران شرکت رقیب خود میخواهد تا کسب و کار خود را در کره ی جنوبی هدایت کند .اخیرا آقای بارون یو (مدیر سامسونگ) پروفایل لینکدین خود را بروزرسانی کرده است ، وی تائید کرده است که سمت مدیریت کل امور تجاری شرکت اپل را در کره جنوبی پذیرفته است . این بروز رسانی در روز دوشنبه انجام شده است . آقای برندون یون یکی از کارمندان با سابقه شرکت مایکروسافت بود، وی از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۵ تقریبا هشت سمت مختلف در کشورهای ژاپن ، کره ، سنگاپور و امریکا را با همکاری مایکروسافت داشته است .  برندون از سال ۲۰۱۵ تا ماه مارس ۲۰۱۸ یکی از مدیران شرکت سامسونگ بوه است ، در حال حاضر به استخدام شرکت اپل درآمده است .

کشور رقیب شرکت اپل یعنی سامسونگ همواره یکی از هدف های شرکت اپل بوده است ولی تا کنون موفق نبوده اند و افت فروش محصولات اپل در کسور کره جنوبی با افت شدیدی همراه بوده است . در سال ۲۰۱۷ برخی از نیروهای امنیتی کشور کره جنوبی به دفتر فروش محصولات شرکت اپل حمله کردند ، سازمان امنیت کشور کره جنوبی دلیل این حمله خود را برای بازرسی ناگهانی از فعالیت های کسب و کاری غیر منصفانه شرکت اپل عنوان کرده اند و همچنین تعدادی از نیروهای دفتر اپل ذر این حمله امنیتی دستگیر شدند و  برای بازجویی به سازمان امنیت کره جنوبی اعزام شدند . گفته می شود این حمله قبل از معرفی آیفون X بوده است ، برخی از کارشناسان معتقدند هدف از این کار ضربه زدن به فروش پرچمدار شرکت اپل بوده است .

شرکت اپل از سال ۲۰۱۶ همواره برای فروش محصولات خود در کشور کره جنوبی به مشکلات بزرگی برخورد کرده است ، علی رغم وجود مشکلات دولت کره جنوبی با فروش محصولات این شرکت ، اپل راه خود را ادامه می دهد و همچنین با استخدام کسی که شناخت بسیار زیادی از بازار کشور کره جنوبی دارد ، باید منتظر ماند و دید که آیا اپل می تواند در بازار یابی خود در این کشور موفق شود یا نه .

منبع appleinsider

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست