اشتباه سیستم تشخیص چهره چین عکس را به جای عابرپیاده تشخیص داد

سیستم تشخیص چهره

سیستم های تشخیص چهره در کشور چین از اهمیت زیادی برخوردار است ، همچنین انتقادات بسیاری به اعتماد چینی ها به سیستم های تشخیص چهره می شود . از نمونه انتقادهایی که به این فناوری می شود : چه اتفاقی می افتاد اگر سیستم تشخیص چهره ، تشخیص اشتباهی انجام دهد ؟! متاسفانه ، اخیرا موردی از اشتباه این تکنولوژی را مشاهده کرده ایم . پلیس شهر نینگ بو اصلاحاتی را در سیستم تشخیص چهره این شهر انجام داده است ،  این سیستم به اشتباه تاجر زن معروفی به نام مینگ ژو را در حال تخلف در زمان منع عبور عابر پیاده در این شهر را تشخیص داده است . اما دلیل تشخیص اشتباه این سیستم این بوده است که ، تصویر تاجر معروف روی اتوبوس در حال عبور دیده شده است . همانطور که با هر متخلف دیگری که برخورد می شود ، نام خانوادگی  وی که به اشتباه (ju) ذکر شده بود به همراه کد ملی به مرکز رسیدگی به تخلفات ارسال شده بود .

سپس پلیس این شهر ، گزارشات مربوط به این تخلف را حذف کرده و ادعا می کند سیستم تشخیص چهره ارتقا داده تا  میزان اشتباهات نادرست را کاهش دهد .هرچند که مشخص نیست چه اقداماتی را برای اصلاح این مشکل انجام داده اند .

این موضوع در حالی منتشر شده است که در تمامی رسانه ها مورد سوژه ی خنده شده است . این موضوع نشان می دهد با وجود نارضایتی در نظارت عمومی ، ممکن است اشتباهات زیادی سراغتان بیاید .اگر این سیستم اشتباه کند ممکن است سابقه ی فرد بی‌گناهی پر از تخلف شود .اما لازم به ذکر است  ، تصاویر هرکسی روی اتوبوس تبلیغ نمی شود که بخواهد بی گناهی خود را ثابت کند .

منبع engadget

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست