افزایش سود بلک بری از فروش محصولات نرم افزاری

شرکت کانادایی بلک بری در گزارشی سود سه ماهه ی دوم سال جاری را اعلام کرد , بر اساس این گزارش بلک بری توانسته انتظاراتش  را براورده کند . شرک بلک بری پس از انتشار گزارش مالی خود اطلاعاتی بدست آمده است که نشان میدهد شرکت بلک بری در فروش محصولت نرم افزاری رکورد زده است و در همین راستا ارزش سهام شرکت بلک بری ۱۴ درصد افزایش داشته است.

بلک بری در گزارشی که اعلام کرده است نشان میدهد در بخش نرم افزاری ۲۶ درصد سود همراه داشته است و تا ۳۱ ماه آگوست به ۱۹۶ میلیون دلار درآمد دست یافته است. این اعداد و ارقام از آنچه که در سال قبل درآمد ۱۷۵میلیون دلاری را پیش بینی میکرد فراتر بوده است .

نتایج سود بدست آمده شرکت بلک بری نشان میدهد آقای John Chen مدیرعامل و مدیر اجرایی بلک بری در بازسازی سیاست های این شرکت نتیاج مطلوب و چشم گیری را بدست آورده است . زیرا درامد شرکت بلک بری در هفت سال اخیر با کاهش چشم گیری روبه رو بود , چون کسب و کار تولید و فروش گوشی های هوشمند بلک بری با استقبال خوبی روبه رو نشد . اما با مدیریت آقای John Chen در توسعه بخش نرم افزار با فروش محصولات خود در بخش امنیتی به شرکت ها و سازمان های خصوصی و تجاری موفق عمل کرده است.

این شرکت توانست در سه ماه دوم سال جاری به ازای هر سهم سودی که پیش بینی شده بود ۵ سنت افزایش داشته باشد . بر اساس گزارشی که از درامد سه ماه سال جاری بدست آمده اصلی ترین دلیل افزایش گردش مالی این شرکت در بخش نرم افزار این کمپانی توانسته با صدور مجوز در ارائه ی محصولات خود که در مقایسه با سال پیشین درامد ۱۶ میلیونی به درآمد ۵۶ میلیون دلاری رسیده است .

شرکت بلک بری با سودی که در بخش صدور مجوز نرم افزاری داشته میتواند در سود فروش نرم افزاری خود برابری کند . همچنین بلک بری امیدوار است در آینده ای نزدیک قراردادی را با کمپانی خودروسازی دیگری امضا کند , جالب است بدانید شرکت بلک بری در سال گذشته با کمپانی خودروسازی فورد امریکا قراردادی را امضا کرد که از آنجا بود که درآمد بلک بری افزایش پیدا کرد.

بلک بری پیش بینی میکند در در سال پیش رو این کمپانی میتواند درامدی بین ۹۲۰ تا ۹۵۰ میلیون دلار را بدست بیاورد . طبق گزارشات تحلیل گران پیش بینی درآمد ۹۲۴.۴ میلیون دلاری بلک بری را کرده اند . همچنین پیش بینی میکنند که کمپانی کانادایی بلک بری فروش محصولات نرم افزاری خود را ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش خواهد داد. بلک بری درآمدی که حاصل از مجوز فروش محصولات نرم افزاری بدست امده شامل دریافت گواهی از TCL  نیز است که این شرکت به ازای فروش هرمحصول با نام بلک بری به این شرکت سودی واریز میشود .

کمپانی بلک بری  سودی که در سه ماه دوم سال جاری با ۱۹ میلیون پشت سر گذاشت نشان میدهد با مقایسه با سال قبل که ضرر ۳۷۲ میلیون دلاری داشته است نشان میدهد که گردش مالی این شرکت رو به رشد است و پتانسیل این را دارد که درآمد این شرکت بیشتر از پیش شود.

منبع reuters

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست