افزونه تایم لاین ویندوز 10 برای مرورگر کروم منتشر شد

افزونه تایم لاین ویندوز 10 برای مرورگر کروم

شرکت مایکروسافت در روز گذشته یک افزونه ای برای مرورگر کروم با نام Web Activities به طور رسمی معرفی کرد. این افزونه می تواند ویژگی های تایم لاین را به مرورگر گوگل اضافه کند. درست همانند مایکروسافت اج، این افزونه می تواند تایم لاین ویندوز ۱۰ را با صفحات بازدید شده توسط کاربر را با مرورگر کروم هماهنگ کند. کار اصلی این افزونه بارگذاری مجدد صفحاتی است که کاربر قبلا از آن ها بازدید کرده است.

کاربران می توانند این افزونه ی جدید از فروشگاه وب کروم (Chrome Web Store) دریافت کنند. کاربران پس از نصب این افزونه باید با حساب کاربری خود در مایکروسافت وارد شوند. مایکروسافت می‌گوید: از زمانی که ویژگی تایم لاین را در آخرین به روز سانی به ویندوز ۱۰ اضافه کردیم، کاربران زیادی درخواست یکپارچه سازی مرورگر کروم با تایم لاین ویندوز ۱۰ را ارائه کردند. به روز رسانی ویندوز ۱۰ در ۱۰ آوریل ۲۰۱۸ ارائه شد.

مایکروسافت Microsoft

در ادامه گزارش ، مایکروسافت اعلام کرد که به زودی قابلیت تایم لاین را برای سایر برنامه ها نیز ارائه خواهد داد. همچنین مایکروسافت قرار است این افزونه را با تاریخچه ی وب با تایم لاین سیستم عامل اندروید نیز ارائه دهد. در حال حاضر کاربران می توانند افزونه ی Web Activities مایکروسافت را به صورت رایگان از فروشگاه کروم دریافت کنند.

منبع windowscentral

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست