افشای رندر گوشی های گلکسی اس 10 ، اس 10E ، اس 10 پلاس

سامسونگ خود را برای رویداد Unpacked که در تاریخ 20 فوریه (یکم اسفند) برگزار خواهد شد برنامه ریزی می کند. اگرچه تا برگزاری این رویداد تقریبا یک ماه باقی مانده است، اما شایعات بسیاری مرتبط با گوشی گلکسی اس 10 به اوج خود رسیده است و تقریبا در طول هفته چندین بار شاهد افشای اطلاعات جدیدی از این محصول هستیم. با این حال پس از افشای مشخصات کامل گلکسی 10 و گلکسی اس 10 پلاس، حال نوبت به افشای رندر مطبوعاتی مربوط به چند مدل از گوشی های سری گلکسی اس 10 رسیده است. در رندرهایی که روز گذشته منتشر شده اند به ما نشان می دهند که طراحی محصولات آینده سامسونگ چگونه هستند.

این رندرها توسط افشا کننده معروف ایوان بلس منتشر شده اند. بلس افشاگر معروفی است که سابقه بسیار درخشانی در منتشر کردن جزئیات و تصاویر گوشی های پرچم دار را در کارنامه خود دارد. در تصاویری که منتشر شده است، گوشی های گلکسی اس 10 ، گلکسی اس 10 ای و گلکسی اس 10 پلاس در کنار هم در داخل یک قاب ژله ای شفاف قرار گرفته اند.

تصاویر گلکسی اس 10

در این رندرها کملا مشخص است گه گوشی Galaxy S10E ارزان ترین گوشی سری گلکسی اس 10 خواهد بود، در اطلاعاتی که منتشر شده است گفته می شود این مدل دارای دوربین دوگانه و صفحه نمایش کوچکتر از سایر مدل ها و از نوع اینفینیتی اُ (Infiniti-O) با روزنه ای برای محل قرارگیری دوربین سلفی خواهد بود.

دومدل دیگر از محصولات جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس قرار است با دوربین سه گانه معرفی شوند و در حالی که Galaxy s10 مانند گوشی گلکسی اس 10E از یک دوربین سلفی بهره خواهد برد. اما گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 پلاس دارای دو دوربین سلفی خواهد بود و برخلاف دیگر مدل ها از روزنه ی کوچکی در این مدل استفاده نخواهد شد بلکه از یک حفره بیضی شکل برای قرار گیری دوربین دوگانه سلفی در این مدل خواهیم بود.

بر خلاف گوشی گلکسی A9 2018 که دارای چهاردوربین که بصورت عمدی در این دستگاه قرار گرفته شده بود، تمام دوربین های مدل های گلکسی اس 10 به صورت افقی در کنار هم قرار خواهد گرفت. با مشاهده تصویر کاملا مشخص است که گوشی گلکسی اس 10E کوچکترین مدل خواهد بود و گلکسی اس 10 پلاس بزرپترین مدل است ولی اندازه دقیق این سه مدل مشخص نشده است.

گفته می شود سامسونگ علاوه بر سه مدل جدیدی که در تصاویر دیده می شوند، قصد دارد گوشی گلکسی اس 10 5G را نیز معرفی کند، اما نشخص نشده است که در کنار سه مدل گلکسی اس 10 ، گلکسی اس 10E و گلکسی اس 10 پلاس معرفی خواهد شد یا خیر. اما فراموش نکنید که به احتمال زیاد گوشی هوشمند قابل انعطاف سامسونگ ممکن است در 20 فوریه معرفی شود.

منبع phonearena

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست