ال جی اولین مانیتور IPS جهان با زمان پاسخگوی 1 میلی بر ثانیه را می سازد

مدل 27 اینچی نمایشگر ال جی با نام 27GL850 با فناوری G-SYNC انویدیا سازگار است و از نرخ نوسازی 144 گیگاهرتزی بهره مند شده است. همچنین از رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل با حداکثر روشنایی 350 نیت است و با محتوای HDR10 پشتیبانی می کند. نمایشگر 27 اینچی ال جی مجهز به دو پورت HDMI و DisplayPort است.

نمایشگر 38 اینچی با نام GL950G نسبت به مدل 27 اینچی مشخصات جالب تری دارد، زیرا این مدل از پانل WQHD با رزولوشن بسیار بالای 1600 در 3840 پیکسل و با حداکثر روشنایی 450 نیت بهره مند می باشد. این نمایشگر با نرخ نوسازی 144 هرتز می باشد و می توان این نرخ را با اورکلاک تا 175 هرتز افزایش داد. همچنین نمایشگر 38 اینچی با فناوری G-SYNC انویدیا سازگار می باشد و از استاندارد Vesa DisplayHDR 400 سازگار است. در پشت این نمایشگر تنها از یک پورت HDMI و یک DisplayPort استفاده شده است.

همچنین در مدل 38 اینچی دارای یک نورپردازی RGB در پشت صفحه نمایش است که Sphere Lighting نام دارد. ال جی از ویژگی های خاص بازی برای هردو مانیتور در حالت Dynamic Syns Action تثبیت کننده رنگ سیاه و Crosshair استفاده کرده است، با این تفاوت که این ویژگی ها در بازی های FPS بسیار مفید خواهند بود.

ابتدا نسخه 27 اینچی مانیتورهای جدید ال جی به بازار عرضه خواهد شد و پیش فروش این نمایشگرها از اول ژوئیه در ایالات متحده آغاز می شود و کاربران اروپایی نیز می توانند در سه ماهه سوم سال 2019 نمایشگر جدید ال جی را تهیه کنند.در حال حاضر ال جی اطلاعاتی از قیمت این دو صفحه نمایش منتشر نکرده است، البته هنوز  وضعیت در دسترس بودن مانیتور 38 اینچی جدید ال جی مشخص نمی باشد و باید تا انتشار اخبار بعدی ال جی منتظر بمانیم.

منبع windowscentral

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست