ال جی دومین تامین کننده نمایشگرهای OLED گوشی های آیفون می شود

این شرکت در سالهای اخیر رکورد فروش محصولات خود را شکسته است و با توجه به فروش بالای محصولات خود با مشکلات تامین گوشی های آیفون رو به رو خواهد شد . بر اساس گزارش روزنامه کره ای ، به نقل از منابعی نا مشخص اعلام کرد : اخیرا نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر ساخت ال جی مورد تائید آزمون های سنجش کیفی اپل قرار گرفته اند .

بر اساس شایعاتی منتشر شده است ال جی Display به عنوان دومین تولید کننده نمایشگرهای OLED گوشی های آیفون انتخاب شده است . بر همین اساس ال جی بعد از سامسونگ که تنها تامین کننده صفحه نمایش های OLED به عنوان دومین تامین کننده با اپل همکاری خواهد کرد .

اگر این شایعات صحت داشته باشند  و اپل LG Display را به عنوان دومین تامین کننده نمایشگرهای گوشی های آیفون انتخاب کند ، ال جی در بازار نمایشگرهای OLED میتواند جایگاه بیشتری را نصیب خود کند . این شرکت کره ای امید زیادی در کسب و کار نمایشگرهای OLED دارد . ال جی یکی از بزرگترین تولید کننده پنل های LCD در جهان می باشد ، با حضور شرکت های چینی در زمینه تولید نمایشگرهای کریستال مایع سود آوری زیادی را نصیب این شرکت کره ای نمی کند . بر همین اساس ال جی امید زیادی برای همکاری با اپل در تامین نمایشگرهای  OLED دارد ، ال جی می تواند گام بزرگی را در تولید نمایشگرهای OLED بردارد .

منبع reuters

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست