ال جی و سامسونگ سرعت گوشی های با باتری قدیمی را کاهش نمی دهد

دو شرکت بزرگ تولید کننده ی گوشی های اندرویدی ال جی و سامسونگ در بیانیه ای اعلام کرده اند که گوشی هایی که از باتری های قدیمی استفاده می کنند ، سرعت این گوشی ها را کم نمی کنند . در حالی که شرکت اپل این تاکتیک را پذیرفته است تا با این کار بتواند گوشی هایی که  از باتری های قدیمی استفاده می کنند با خاموش شدن ناگهانی  این گوشی ها را جلوگیری کند.

در جواب ایمیل هایی که این دو شرکت به سایت PhoneArena ارسال کرده اند ، اقدام کاهش سرعت گوشی های خود را به طور کل رد کرده اند . شرکت ال جی صراحتا اعلام کرد که به هیچ عنوان گوشی های ساخته شده خود را کند نخواهد کرد .

پاسخ ال جی در این سوال جالب توجه است : ما به هیچ عنوان این کار را انجام نمی دهیم ، ما به خواسته ها و افکار مشتریانمان اهمیت می دهیم .

پاسخ سامسونگ به این موضوع : کیفیت محصولات همیشه در اولویت بالای سامسونگ موبایل بوده است. ما طول عمر دستگاه هایمان را از طریق اقدامات امنیتی چندلایه ای که توسط الگوریتم های نرم افزاری انجام  می شود که جریان شارژ باتری و مدت زمان شارژ باتری را چک می کند  انجام می دهیم . سامسونگ عملکرد پردازنده های گوشی های خود را در بروز رسانی ها کاهش نمی دهد حتی در صورت قدیمی شدن دستگاه های موبایل .

شرکت اچ تی سی و موتورولا نیز در بیانیه ای اعلام کردند که گوشی هایی که از باتری های قدیمی استفاده می کنند به هیچ عنوان عملکرشان را تضعیف نمی کنند .

سایت PhoneArena  در حال تماس با شرکت گوگل است اگر پاسخی دریافت کنند نتیجه را اعلام می کنند .

اخیرا شرکت اپل به خاطر کم کردن سرعت عملکرد گوشی های کاربران را اطلاع نداده است عذر خواهی کرد ، به همین خاطر این شرکت هزینه تعویض باتری های این گوشی ها را ۵۰ دلار کاهش داد و به ۲۹ دلار رسانده است . گوشی آیفون ۶ و مدل های بعدی این گوشی می توانند اقدام به تعویض باتری های گوشی های خود کنند ، توجه داشته باشید که گوشی هایی که نیاز به تعویض باتری داشته باشند باتری های این گوشی ها تعویض می شود . شرکت اپل برای کسانی که نمی دانند چه زمانی باید باتری گوشی های خود را تعویض کنند در بیانیه ای اعلام کرد ، گوشی های اپل با ۵۰۰بار شارژ ظرفیت قابل توجهی را از دست می دهند و دسترسی به اطلاعات وضعیت باتری در دسترس نمی باشد . اپل در بروز رسانی که در سال ۲۰۱۸ انجام خواهد داد این قابلیت را به گوشی های اپل اضافه خواهد کرد که کاربران بتوانند وضعیت باتری گوشی های خود را بدانند .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست