اپلیکیشن Your Phone اعلان های گوشی اندروید را در ویندوز 10 نمایش می دهد

با اپلیکیشن Your Phone اعلان های گوشی خود را در ویندوز 10 مشاهده کنید

مایکروسافت به تدریج اپلیکیشن Your Phone را تقویت می کند که به کاربران گوشی های هوشمند اندروید مزایای مختلفی را بر روی کامپیوتر شخصی خود در ویندوز 10 می دهد. در جدیدترین تغییرات اعمال شده در این اپلیکیشن، کاربران می توانند تمام اعلانات گوشی های خود را مستقیما در کامپیوتر مشاهده کنند.

مایکروسافت با ایده اپلیکیشن Your Phone قصد دارد گوشی های هوشمند و رایانه ها را به هم نزدیک تر کند. در حال حاضر این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می دهد تا به آخرین تصاویر ثبت شده در گالری گوشی های اندرویدی خود دسترسی داشته باشند و در کامپیوتر پیام های متنی را مشاهده کنند و بدون استفاده از گوشی پیام های متنی را با کامپیوتر پاسخ دهند.

مایکروسافت در گام بعدی، به دنبال هماهنگ سازی اعلانات از گوشی هوشمند اندرویدی کاربر در ویندوز 10 می باشد. زمانی که اعلان ها در هر دو دستگاه هماهنگ سازی می شوند، رد کردن اعلان ها در گوشی یا کامپیوتر بعث خواهد شد که اعلان مورد نظر از هر دو دستگاه حذف شود.

اما توجه داشته باشید که در حال حاضر این ویژگی در اپلیکیشن Your Phone در مرحله ی تست قرار دارد و تنها برخی از کاربرانی که در برنامه اینسایدر ویندوز 10 عضویت دارند می توانند از قابلیت های جدید این اپلیکیشن استفاده کنند. در هر حال تا انتشار عمومی قابلیت های جدید این اپلیکیشن فاصله ی چندانی نمانده است.

همانطور که در اول گزارش گفتیم، مایکروسافت به تدریج اپلیکیشن Your Phone را تقویت می کند، یعنی اضافه کردن قابلیت مشاهده اعلان ها در کامپیوتر پایان کار نخواهد بود. مایکروسافت قصد دارد در آینده ویژگی های جذاب دیگری را به این اپلیکیشن اضافه کند. ویژگی جذابی که در ماه های گذشته اعلام شد، پخش تصویر گوشی اندرویدی در کامپیوتر است. کاربران با این ویژگی می توانند به راحتی تصویر گوشی هوشمند خود را به صورت زنده در کامپیوتری که مجهز به ویندوز 10 است مشاهده کنند .

منبع techradar

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست