اپل با سرویس ویدوئی خود تا سال 2025 به درآمد 4 میلیارد دلاری دست می یابد

اپل به تازگی به ارزش یک تریلیارد دلار رسیده است . این شرکت علاوه بر محصولاتی همچون آیفون و محصولات پوشیدنی  ، روی کسب و کار سرویس های سرویس محور خود نیز تمرکز کرده است . اپل درآمد بسیار خوبی از سرویس موسیقی خود کسب کرد و پس از موفقیت در این بازار حالا تصمیم گرفته است در سرویس ویدئو نیز کسب درآمد کند . بر همین اساس ، اخیرا مورگان استنلی تحلیل گر نام آشنای دنیای فناوری انتظار دارد که اپل در آینده از سرویس ویدئویی خود می تواند درآمد چند میلیاردی کسب کند . اپل ، در طول سال های اخیر رشد بسیار خوبی را در سهام و کسب و کار سرویس های خود داشته است ، اکنون سهام داران این شرکت به آینده ی این کسب و کار با دید مثبتی نگاه می کنند .

یکی دیگر از تحلیلگران حوزه ی فناوری به نام کتی هوبرتی در یادداشت خود می گوید : ما اعتقاد داریم که اپل در سرویس ویدئویی زود تر از تصور سهام داران به موفقیت دست خواهد یافت . اما اپل به تنهایی در این حوزه فعالیت نخواهد کرد ، این شرکت با وجود مشتریان وفا دار خود می تواند سرویس ویدئویی خود را بهبود داده و در برابر رقیب خود نتفلیکس ، سرویس خود را ارتقا دهد . این تحلیلگر در ادامه گزارش خود گفت : پیش بینی می کنیم رشد قیمت هر سهم پل 7 درصد خواهد بود که از 232 دلار به 245 دلار و یا بالاتر خواهد رفت . ما پیش بینی می کنیم اپل می تواند در کسب کار سرویس ویدئویی تا 6 سال آینده 4.4 میلیارد دلار درآمد کسب کند . و تا پایان سال 2019 500 میلیون دلار درآمد کسب خواهد کرد .

در حال حاضر ، اپل با ارزش ترین برند حوزه فناوری در جهان است که با فروش 1.3 میلیارد دستگاه های فعال در دنیا دارد و می تواند کسب و کار خود را در حوزه های سلامت ،ویدئو ، خانه های هوشمند ، اتوموبیل های هوشمند خودران و واقعیت افزوده گسترش دهد . دولت حال حاضر امریکا در تلاش است برای معافیت های مالیاتی برای شرکت های فناوری ، سرمایه های اپل را وارد خاک امریکا کند و با این کار می توانند سهام این شرکت را به صورت پایدار رشد دهند.اپل در ماه گذشته اولین شرکتی بود که موفق شد به ارزش 1 تریلیون دلار برسد .

منبع cnbc

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست