کمک اپل به قربانیان ویروس کرونا در چین

تیم کوک در صبح روز گذشته اعلام کرد به منظور احترام  به سال نو چین، شرکت اپل به همه قربانیانی که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است آماده ی کمک رسانی می باشد. از صبح روز گذشته، نیویورک تایمز در گزارش خود اعلام کرد که 41 نفر در کشور چین به دلیل شیوع این بیماری جان خود را از دست داده اند، این تعداد به غیر از سه نفر در شهر ووهان زندگی می کردند.

در مجموع، تقریبا 1300 نفر در کشور چین به ویروس کرونا مبتلا شده اند، نیویورک تایمز این اتفاق را سال نو میلادی غم انگیزی را برای چین توصیف کرده است. تیم کوک در توییت خود اعلام کرد:

از آنجا که مردم عزیز چین در سراسر جهان سال نو قمری را جشن می گیرند، ما به بسیاری از افرادی که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته اند عشق و پشتیبانی خود را تقدیم آن ها می کنیم. اپل به تمام گروه های مناطق آلوده به این ویروس کمک خواهد کرد. در روز گذشته، هنگ کنگ وضعیت اضطراری بهداشتی اعلام کرد در حالی که محدودیت های سفر در سراسر چین مانع از رفت و آمد میلیون ها نفر شده است. در همین حال، وزارت امور خارجه ایالات متحده به همه ی کارمندان امریکایی در کنسولگری ایالات متحده در شهر ووهان دستور داد که این شهر را ترک کنند.

بر اساس گزارش BBC News، در ایالات متحده تا کنون دو مورد ابتلا به این ویروس گزارش شده است. سازمان کنتل و پیشگیری ایالات متحده امریکا (CDC) در 61 مورد احتمالی مشکوک مبتلای این ویروس در 22 ایالت این کشور در حال تحقیق می باشد. دو مورد مبتلا به ویروس کرونا که تایید شده اند درایالت سیاتل، واشنگتن، شیکاگو و ایلینویز می باشند.

همزمان با گسترش این ویروس، روزنامه South China Morning Post می گوید که یک بازی شبیه سازی ویروس در صدر نمودارهای فروگاه اپلیمیشن اپ استور در کشور چین قرار گرفته است. فاکسکان (Foxconn) تامین کننده اپل در کشور چین نیز اقداماتی را برای محافظت از کارکنان خود انجام می دهد.

اپل همواره در تلاش برای بهبود کمک رسانی به قربانیان سوانح طبیعی و سایر موارد اضطراری مشابه می باشد. در اوایل این ماه، اپل پذیرش کمک های مالی را برای کمک به استرابیا جهت مقابله با آتش سوزی های ویرانگر، آغاز کرد. همچنین، خود اپل نیز کمک های مالی خود را ارائه کرد. در حال حاضر، اپل در مورد کمک هایی که به گروه های حمایت از کسانی که به ویروس کرونا در چین مبتلا شده اند، توضیحات دقیقی را اعلام نکرده است.

منبع 9to5mac

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست