اپل هفت مک بوک جدید معرفی می کند

اپل 7 مک بوک جدید معرفی می کند

گزارش شده است که شرکت اپل هفت دستگاه مک بوک جدید را در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کرده است. وب سایت مک راموس (MacRumors) فهرستی از مدل های ثبت شده را منتشر کرده است که نام این مدل ها به ترتیب A2141، A2147، A2158، A2159، A2179، A2182 و A2251 ثبت شده اند.

وب سایت MacRumors در ادامه گزارش گفت: دلیل ثبت شدن این دستگاه ها در کمیسیون اقتصدادی اوراسیا، از الزامات قانونی برای دستگاه های جدید به حساب می آید که قرار است در کشور روسیه و دیگر کشورهای منطقه عرضه شوند. پیش از این نیز با توجه به اسناد ثبت شده در این کمیسیون، معرفی دستگاه هایی همچون آیفون، آیپد، آیپد پرو، اپل واچ، سیستم عامل مک و ایرپاد نیز پیش بینی شده بود.

با توجه به گزارش منتشر شده MacRumors، تمام مدارک ثبت شده در این کمیسیون مربوط به مک بوک می باشد، زیرا آن ها در مرکز پایگاه داده«کامپیوترهای قابل حمل» ثبت شده اند.

اپل در رویداد WWDC که در اوایل ماه جاری برگزار شد مک بوک پرو بسیار قدرتمند خود را معرفی کرد. کامپیوترهای 13 و 15 اینچی  اپل از پردازنده های نسل هشتم و نهم اینتل بهره مند شده اندکه یکی از این پردازند ها هشت هسته ای می باشد. همچنین در این رویداد مک بوک پرو جدید همراه با یک صفحه کلید استاندارد معرفی شد.

منبع cnet

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست