اپل مک بوک پرو 16 اینچی و صفحه نمایش 32 اینچی 6K را تا پایان سال 2019 معرفی می کند

مک بوک پرو 2019

اپل در حال برنامه ریزی برای معرفی مک بوک پرو های با طراحی بسیار جدید در سال ۲۰۱۹ می باشد. کینگ چی کو، تحلیلگر شرکت اپل در آخرین تحقیقات خود به این موضوع اشاره کرده است. با توجه به گزارش جدیدی که منتشر شده است، سری جدید مک بوک پرو های جدید اپل با صفحه نمایش ۱۶ و ۱۶.۵ اینچی وارد بازار خواهند شد. مک بوک پرو های جدید اپل با این ابعاد تقریبا هم اندازه با صفحه نمایش لپ تاپ های مک ۱۷ اینچی که در سال ۲۰۱۲ معرفی شدند؛ خواهند شد.

کینگ چی کو، در ادامه گزارش خود اعلام کرده است که به احتمال زیاد در محصولات جدیدی که اپل معرفی خواهد کرد ممکن است یک بوک پرو دیگری با صفحه نمایش ۱۳ اینچی با حافظه رم ۳۲ گیگابابتی معرفی شود. در حال حاظر فقط مک بوک پرو ۱۵ اینچی می تواند با این مقدار حافظه رم مجهز شود.

مک بوک پرو های جدید کاملا با طراحی های هیجان انگیزی همراه خواهد بود. اپل در اواخر سال ۲۰۱۶ مک پرو های جدید خود را با تاچ بار معرفی کرد. در آن زمان بیش از ۴ سال از معرفی نمایشگرهای رتینا سپری شده بود. از سوی دیگر، طراحی مک بوک های جدید محبوبیت جهانی نداشت و انتقادات گسترده ای در مورد کیبورد مک بوک های جدید بود که گفته میشد این طرح جدید از لحاظ تجربه ی کاربری و هم از لحاظ عملکرد بسیار ناکارآمد می باشد. اپل بلافاصله پس از مطرح شدن این انتقادات، اقدام به برطرف کردن مشکلات کیبورد کرد، اما اپل برای برطرف کردن این مشکلات نیاز به یک راه حل جامع تری دارد.

کو همچنین معتقد است مک بوک پرو ۲۰۱۹ که طرفداران آن مدت زمان زیادی منتظر معرفی آن بودند، با آلمان هایی همراه خواهد بود که به آسانی قابلیت تغییر و ارتقا دارند، البته اپل اطلاعاتی در این مورد ارائه کرده بود.در ادامه مینگ چی کو، جزئیات معتبری از صفحه نمایش جدید اپل ارائه کرد. در این گزارش کو معتقد است چ، اپل با معرفی این نمایشگر دوباره می تواند در بازار صفحه نمایشگرهای حرفه ای رقابت کند. گفته می شود اپل نمایشگر 31.6 اینچی 6K را با طراحی نورپس زمینه LED معرفی خواهد کرد.اپل آخرین نمایشگر خود را در سال 2016 میلادی به نام تاندربولت معرفی کرد.  در حال حاضر بهترین گزینه برای کاربران حرفه ای، صفحه نمایش 27 اینچی ال جی  UltrafaFine 5K می باشد. احتمالا در آینده اطلاعات دیگری از سایر محصولات اپل مانند AirPod جدید و مودم شارژر AirPower منتشر خواهد شد.

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست