اچ تی سی با وجود عملکرد ضعیف در ۴ ماهه سال گذشته ، به ۴ ماهه اول ۲۰۱۸ بسیار امیدوار است

شرکت اچ تی سی سال ۲۰۱۷ را با عملکرد ضعیفی به پایان رساند ، این شرکت ماه های آخر سال را به خوبی سپری نکرد و محتمل ضررو زیان های زیادی شد . بر اساس گزارش های منتشر شده از درآمد شرکت اچ تی سی ، این شرکت در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۷ در مجموع ۵۴۰ میلیون دلار درآمد داشت که پس از پرداخت مالیات ۳۳۷ میلیون دلاری خود محتمل ضررو زیان زیادی شد .

اچ تی سی در بازار عملکرد خوبی را از خود نشان نداد و با تصمیمات و اشتباهات بسیار زیادی ضربه های سختی به این شرکت وارد شد ، اچ تی سی در قیمت گذاری و تمرکز در قابلیت های جدید دچار اشتباهات بسیار زیادی شد .بر اساس بیانیه ای که شرکت اچ تی سی منتشر کرده است ، این شرکت به سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ بسیار امیدوار است ; چون شرکت بزرگ گوگل در سال گذشته بخشی از قسمت موبایل این شرکت را به مبلغ ۱.۱ میلیارد دلار خریداری کرده است و به گفته ی اچ تی سی تاثیرات این معامله در اوایل سال ۲۰۱۸ دیده خواهد شد .

شرکت اچ تی سی در سال گذشته هدست واقعیت مجازی وایو پرو را در سطح جهانی و وایو فوکوس را در کشور چین معرفی مرد و به موفقیت های خوبی دست پیدا کرد .اچ تی سی در نمایشگاه CES سال گذشته توانست در مجموع ۲۹ جایزه را برای خود کند  و همچنین رسانه های مختلفی چندین عنوان ” بهترین نمایش ” را به این شرکت دادند. این شرکت اچ تی سی یو ۱۱ پلاس (HTC U11+) را در ماه های دسامبر یا ژانویه عرضه خواهد کرد . بنابر این هرگونه سود دهی تا پایان سه ماهه اول سال جاری احساس نخواهد شد .

اچ تی سی از پول گوگل برای سرمایه گذاری در فناوری های نو ظهور استفاده خواهد کرد که می تواند در پیشرفت این شرکت در آینده بسیار مفید باشد . اچ تی سی به برنامه های خود در آینده هیچ اشاره ای نکرده است و اهداف این شرکت فعلا در حالت نا مشخصی قرار دارد . در هر حال اچ تی سی کسب و کار خود را با رهبری مشترک خود با گوگل متمرکز خواهد کرد ، هرچند باید خیلی سریع کار خود را آغاز کند تا از دیگر شرکت ها در فناوری های جدید عقب نماند.

منبع gsmarena

 

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست