اچ تی سی واحد های موبایل و واقعیت مجازی را ادغام خواهد کرد

بر اساس شایعات، اچ‌تی‌سی تعداد زیادی از کارکنان تیم آمریکای خود را برکنار کرده است و تنها کارمندان اچ‌تی‌سی گلوبال را در دفتر آمریکا باقی گذاشته است. در هر صورت، ظاهرا این تنها یکی از چندین رویدادی است که اچ‌تی‌سی را برای همیشه تغییر خواهند داد، یا حداقل آن اچ‌تی‌سی را که ما در طول سالیان گذشته شناخته‌ایم، برای همیشه تغییر خواهند داد.

بعد از ظهر روز گذشته شرکت تایوانی اچ تی سی در گزارشی اعلام کرد  که قصد دارد خط تولید گوشی های هوشمند خود را با خط تولید واقعیت مجازی را ادغام کند ، همین موضوع باعث می شود تعدادی از کارکنان این بخش ها کارخانه را ترک خواهند کرد . شرکت اچ تی سی در اواخر سال ۲۰۱۷ توسط شرکت گوگل خریداری شد ، ولی مشخص نیست که شرکت گوگل چه میزان از این شرکت را تسخیر کرده است . در حال حاضر آینده ی این شرکت با ادغام شدن دو قسمت تولید کمی مشخص شده است .

بر اساس گزارشات بدست آمده ، قسمت های تولید واقعیت مجازی اچ تی سی وایو (HTC Vive) و قسمت تولید گوشی های هوشمند اچ تی سی ادغام خواهند شد و مدیریت این دو بخش ادغام شده توسط همان افرادی یکسانی که وجود دارند مدیریت خواهد شد. در بیانیه ای که توسط یکی از نمایندگان اچ تی سی به وسیله ی ایمیل خود منتشر کرده است گفت :

ما اخیرا قسمت تولید گوشی های هوشمند وشرکت های  واقعیت مجازی را ادغام کرده و در هر منطقه را به رهبری یک واحد قرار قرار داده ایم . امروز ما اعلام کردیم که در بخش تولید گوشی های هوشمند در امریکای شمالی یک بازسازی انجام خواهد شد و این امر موجب این میشود که ساختار گزارش گیری در این منطقه را متمرکز تر از گذشته می کند . در راستای این کار ما تصمیم گرفتیم تعدادی از کارکنان این بخش هارا کم کنیم تا با این کار باعث هماهنگی بیشتر شود همچنین تیم ها را در جهت اشتراک گذاری منابع توانمند سازیم .

گفته می شود شرکت اچ تی سی در اقدامی تعدادی از کارکنان تیم امریکایی خود را اخراج کرده است و در حال حاضر فقط کارکنان اچ تی سی گلوبال در شرکت مستقر در امریکا نگهرداری شده اند . در هر صورت به نظر می رسداین تغییرات بصورت همیشگی خواهد بود ، با شناختی که از شرکت اچ تی س داریم در سال های اخیر داریم ، این شرکت این تغییرات را برای همیشه اعمال خواهد کرد .

طبق گزارشات بدست آمده به احتمال بسیار زیاد شرکت اچ تی سی بصورت کلی کشور امریکارا ترک خواهد کرد و در پایگاهی که در خارج از کشور امریکا دارد بر روی تکنولوژی وایو Vive تمرکز بیشتری کند . شایعات دیگری در مورد اچ تی سی یو ۱۲ اچ تی سی منتشر می شود ، ممکن است هر اتفاقی رخ دهد زیرا این موضوع متعلق به یکی از قسمت های اچ تی سی می باشد و در تسخیر گوگل نمی باشد .

منبع slashgear

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست