قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام اخیرا ویژگی ای را اضافه کرده است که این امکان را می دهد میزان علایق مشترک با افرادی را مشاهده کنند که دنبال می کنند و می توانند وضعیت و اعلان های حساب کاربری خود را مدیرت کنند، با این قابلیت تجربه ی بهتری را از شبکه ی اجتماعی پر طرفدار اینستاگرام پیدا می کنند.

اینستاگرام در مورد این ویژگی جدید میگوید: اینستاگرام قصد دارد شما را به افراد و چیزهایی که شما به آن ها اهمیت می دهید نزدیکتر کند، اما ما می دانیم که با گذشت زمان، علایق و روابط شما می توانند تکامل یافته و یا تغییر کنند؛ فارق التحصیل شوید، به یک شهر جدید نقل مکان کنید و یا به علاقه مندی های جدیدی در جامعه پیدا کنید. ما قصد داریم مدیریت حساب هایی را که در اینستاگرام دنبال می کنید را آسانتر کنیم تا آن ها به بهترین شکل نشان دهنده ارتباطات و علایق فعلی شما باشند.

 این قابلیت جدید زمانی می تواند بسیار مفید باشد که بخواهید تعداد دنبال کننده های خود را کم کنید. اینستاگرام همچنین اخیرا امکان مرتب سازی لیست بر اساس میزان علایق مشترک را به شبکه ی اجتماعی خود افزوده است. این قابلیت هم می تواند جذاب و یا ترسناک باشد، زیرا در انتهای این فهرست افرادی را مشاهده خواهید کرد که علاقه ی ای برای تعامل با شما ندارند.

اکنون این به روز رسانی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است، برای استفاده از این قابلیت کافیست پس از به روز رسانی برنامه اینستاگرام را مجددا راه اندازی کنید. در قسمت دنبال کنندگان (Follwing) این ویژگی در دسترس می باشد.

منبع theverge

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست