ایسوس در گجت های ویندوزی خود از پردازنده اسنپ دراگون 1000 استفاده می کند.

در روزهای اخیر وب سایت winfuture.de اطلاعات جدیدی از پردازنده های ای آر ام (ARM) را در محصولاتی که با ویندوز 10 مجهز می شوند را منتشر کرد . در اطلاعات منتشر شده ، ابتدا قرار بود کامپیوتر های شخصی با سیستم عامل ویندوز 10  به پردازنده های اسنپ دراگون 950 شرکت کوالکام مجهز شوند ، ولی امروز اطلاعات جدیدی بدست آمده است که نشان می دهد نسل جدید تری از پردازنده های ای آر ام در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد که به احتمال زیاد اسنپ دراگون 1000 باشد .

به طور خاص این نوع از پردازنده های مبتنی بر معماری ARM برای ویندوز 10 و همچنین دستگاه هایی که مبتنی بر ای آر ام طراحی و ساخته شده اند تا قدرت پردازش این نوع دستگاه ها بسیار نزدیک به پردازنده های اینتل نسبت به مدل های قبلی نزدیک تر می باشد . شایعاتی در مورد این پردازنده ها منتشر شده است ، حاکی از آن هستند که قدرت این نوع از پردازنده ها حدود 6.5 وات می باشد ، بسیار نزدیک  به پردازنده های نسل هفتم اینتل Core Y-SoC که تقریبا 7 وات خروجی قدرت دارد .

گفته می شود ایسوس ممکن است از پزدازنده جدید اسنپ دراگون برای اولین بار در محصول جدید خود یعنی Asus Primus استفاده خواهد کرد. بر اساس گزارش های منتشر شده طراحی و ساخت این نوع از پردازنده ها تا تابستان 2018 به پایان خواهد رسید و در اوایل سال 2019 به بازار جهانی عرضه خواهد شد .

همانطور که در قبل ذکر شده بود ، طراحی این پردازنده ها به گونه ای می باشد که به وسیله ی فرم فکتور لپ تاپ و یا تبلت به راحتی گرما را انتقال می دهد و پردازنده خنک می شود . کوالکام بسیار به دنبال این است که پردازنده های خود را جایگزین پردازنده های سیستم های رو میزی کند ، در آینده خواهیم دید که مایکروسافت و کوالکام با رقابت خود می توانند این بازار را تحت تاثیر خود قرار دهند.

منبع mspoweruser

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست