باتری گلکسی نوت 9 کاملا بی خطر است

شرکت سامسونگ بعد از معرفی گلکسی نوت 7 ، گزارشاتی از منفجر شدن این دستگاه سریعا در جهان منتشر شد . این فاجعه خسارت زیادی را به شرکت سامسونگ وارد کرد و این شرکت کره ای تلاش زیادی کرد تا دیگر شاهد چنین ایرادی در محصولات خود نباشد . سامسونگ با معرفی گلکسی نوت 8 بار دیگر توانایی های خود را ثابت کرد ، برخی بر این باور بودند که دیگر عمر محصولات سامسونگ به پایان رسیده است .شرکت سامسونگ در تاریخ 18 مرداد ماه یکی دیگر از پرچمداران قوی خود یعنی گلکسی نوت 9 را در مراسمی کاملا رسمی معرفی کرد.

شرکت سامسونگ بعد از بروز مشکل منفجر شدن باتری در گلکسی نوت 7 ، سریعا تیمی را تشکیل داد تا این مشکل را بررسی کنند و بالاخره توانستند دلیل این مشکل بوجود آمده را پیدا کردند . سامسونگ با پیدا کردن مشکل اصلی ، از آن زمان به بعد با اطمینان زیادی دیگر محصولات خود را به تولید رساند ، اگر مشکل رفع نمی شد ممکن بود در دیگر محصولات خود این اتفاق دوباره رخ دهد . سامسونگ با معرفی گلکسی نوت 9 در یک مراسم کاملا رسمی و بزرگ ،  قصد دارد به مشتریان خود این اطمینان را بدهد که باتری پرچمدار جدید خود کاملا امن است و جای نگرانی نیست  و شاهد انفجار شدن باتری در گوشی گلکسی نوت 9 نخواهند بود .

همانطور که در خاطر دارید ، پس از معرفی گلکسی نوت 7 ، گزارش های بسیاری از آتش گرفتن باتری این دستگاه منتشر شد ، سامسونگ پس از تحقیقاتی که انجام داد در مورد نوت 7 از کاربران خود عذرخواهی کرد . پس از آن سامسونگ در اقدامی تمامی گوشی هایی را که به بازار عرضه کرده بود را جمع آوری کرد و سریعا خط تولید گلکسی نوت 7 را متوقف کرد . سامسونگ تقریبا تمامی گوشی های عرضه کرده را جمع آوری کرد و افرادی که در پس دادن گوشی خود مقاومت می کردند ، سامسونگ با یک بروز رسانی گوشی های آن ها را از کار انداخت .

برخی از کاربران سامسونگ ممکن است نگران این باشند که آیا ممکن است گلکسی نوت 9 نیز به سرنوشت گلکسی نوت 7 دچار شود ؟ یا نگران این باشند که آیا سامسونگ موفق به رفع این مشکل شده است ؟  سامسونگ گلکسی نوت 9 را مجهز با بالاترین ظرفیت باتری در میان گوشی های سری گلکسی کرده است و با باتری 4000 میلی آمپری راهی بازار خواهد کرد . سامسونگ مانور زیادی در ظرفیت بالای باتری گلکسی نوت 9 داده است .

آقای دی جی کو ، مدیر عامل بخش تلفن همراه شرکت بزرگ سامسونگ روز گذشته در مورد امن بودن باتری 4 هزار میلی آمپری گلکسی نوت 9 گفت : باتری گلکسی نوت 9 از همیشه امن تر است و کاربران دیگر نباید نگران باتری قدرتمند گلکسی نوت 9 باشند .

سامسونگ در سال گذشته یک تیم کنترل کیفیت را استخدام کرد با هدف اینکه اطمینال حاصل کنند که محصولات تولید شده ایمنی لازم را برخوردار باشند و بصورت کاملا تخصصی روی امنیت گوشی های سامسونگ کار کنند . همچنین تغییراتی در چرخه تولید محصولات سامسونگ ایجاد شده است تا دیگر مشکلی که در گلکسی نوت 7 بود تکرار نشود .

منبع sammobile

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست