بازاریابان اینترنتی با ابزار یادگیری ماشین گوگل عملکرد بهتری خواهند داشت

کمپانی بزرگ گوگل در روز گذشته اعلام کرد که مجموعه جدیدی از ابزارهای یادگیری ماشین را با هدف کمک به بازاریابان برای ایجاد تبلیغات موثرتر ، ارائه خواهد داد . ابزار جدید گوگل در رویداد Google Marketing معرفی شد . مدیر ارشد گوگل (جری دیکسلر) در یک پست وبلاگی در مورد ابزار جدید گوگل توضیح داد که پیچیدگی رو به رشد سیستم عامل های مختلف ، به ویژه تلفن های همراه ، به مراتب فراتر از توانایی های بازاریابان و متخصصان تبلیغات اینتنتی در ایجاد توسعه و طراحی تبلیغات های خلاقانه بوده است .

ارائه تبلیغات در زمان های مناسب و همچنین با پیغام های واضح و تاثیر گذار ، تعداد زیادی تصاویر و سایر عناصر برای بکارگیری در تبلیغات خلاقانه در کنار مطالعات بسیار پیچیده و زمان بر در جهت استفاده از کلمات صحیح  نیاز می باشد .

گوگل ، این غول اینترنتی  چهار راه حل برای مشکلات متخصصان تبلیغات اینترنتی معرفی کرد که با استفاده از آن می توان به یادگیری ماشین اشاره کرد :

بهبود تبلیغات بر پایه ی نتایج جستجو: با استفاده از الگوریتم های طراحی شده یادگیری زبان ماشین که قادر به یکسان سازی و همچنین بهینه سازی منابع موجود می باشد ، موثر ترین تبلیغات را در هر بخش جستجو برای کاربران پیشنهاد خواهد کرد .

ارتقا و بهینه سازی تبلیغات در یوتیوب : به لطف استفاده از یادگیری ماشین میتوان تبلیغات را در یوتیوب بهینه سازی کرد و همچنین تنظیم خودکار میلغ پیشنهاد ها .

کمپین تبلیغات محلی :با استفاده از ابزار یادگیری ماشین کمپانی گوگل می توان تعداد زیادی از کاربران را برای حضور فیزیکی در فروشگاه های مدنظر ترغیب و با بهینه سازی تبلیغات در تمامی پلتفرم های گوگل .

کمپین خرید هوشمند : به لطف استفاده از الگوریتم یادگیری ماشین جهت بهینه سازی کمپین فروش ، بر اساس معیارها و اهداف انتخاب شده توسط بازاریابان .

بر اساس ادعای شرکت گوگل ، بازاریابانی که از خدمات جدید گوگل در جهت ارتقا و بهبود تبلیغات خود استفاده کرده اند ، بازدید های اینترنتی خود را ۱۵ درصد افزایش داده اند .

منبع venturebeat

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست