در پست منتشرشده توضیح داده می‌شود که گوگل از الگوریتم‌هایی استفاده کرده تا هر منطقه از نقشه باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی و شرایط زیست‌محیطی رنگ‌آمیزی شوند. نتیجه‌ی استفاده از چنین الگوریتمی باعث شده نقشه‌ای زنده‌تر دراختیار کاربر قرار گیرد.

 در طول چند سال گذشته ، Google به طور مداوم ویژگی ها و اطلاعات مفید را در نقشه ها اضافه کرده و زمان آن را برای بروزرسانی نقشه ها می داند. گوگل از الگوریتم نگاشت رنگی برای درست کردن نقشه هایی که نمایانگر مناطق مختلف و ویژگی های جغرافیایی است ، استفاده کرد.

غول جستجوی اینترنتی در اطلاعیه ای خبر به روزرسانی جدیدی برای گوگل مپ (Google Map) را منتشر کرد. گوگل در سال های گذشته به طور مداوم قابلیت ها و ویژگی های مفیدی را به اپلیکیشن محبوب گوگل مپ اضافه کرده است و اخیرا تصمیم گرفته است تا نقشه ها را نیز به روزرسانی کند تا جذابیت و جزئیات بهتری را به کاربران ارائه دهد. گوگل در این به روزرسانی از الگوریتم هایی استفاده کرده است هر منطقه را با توجه به موقیت جغرافیایی و شرایط زیست محیطی هر منطقه رنگ آمیزی می کند.

با ارائه این به روز رسانی، نقشه گوگل به واقعیت نزدیک تر خواهد شد، دریاچه ها و اقیانوس ها به رنگ آبی، سواحل و بیابان ها به رنگ برنزه خواهند بود و مناطق سرسبز به رنگ سبز خواهند بود. گوگل در اطلاعیه ی خود به کاربران می گوید در نقشه جدید تفاوت میان شهرهای بزرگ و کوچک و مناطق مسکونی و غیر مسکونی را متوجه خواهید شد.

گوگل در ادامه اطلاعیه خود اعلام کرد: ما به زودی قادرخواهیم بود نقشه هایی با جزئیات دقیق تری را از خیابان ها، پیاده روها را به کاربرانمان ارائه کنیم.گوگل قصد دارد نقشه های دقیق تری از خیابان های اصلی نیویورک و سان فرانسیسکو را در هفته های آینده به گوگل مپ اضافه کند. در آینده به روزرسانی گوگل مپ  به کشورها و شهرهای بیشتری گسترش میابد.

منبع gsmarena

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست