بیت کوین کمتر از 4 هزار دلار فروخته می شود

German Bitcoin exchange

همانطور که با خانواده در مورد تعطیلات سال نو میلادی برنامه ریزی میکنیم ، جالب است برخی شکسته شدن حباب قیمت ارز دیجیتالی بیت کوین را شکر گذاری می کنند .دیگر ارزهای دیجیتالی همچون اتریوم نیز در ماه های گذشته کاهش شدید قیمت را تجربه کرد ، اما ارزش واقعی ارزهای دیجیتالی چقدر است و چه زمانی به ثبات خواهند رسید ؟!

اگر به خاطر داشته باشید در سال گذشته ارزش ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین به طرز وحشتناکی اوج گرفت ، اما در طی ماه های گذشته رفته رفته ارزش ارزهای رمزنگاری شده پایین تر آمد ، طوری که از هفته گذشته دوباره شاهد سقوط ارزش بیت کوین بوده ایم.  به احتمال زیاد برای شما سوالی پیش می آید که دلیل افت ارزش ارزهای دیجیتالی چیست ؟ در چندین ماه گذشته بسیاری از کارشناسان ادعا کردند که بیت کوین تا سال ۲۰۲۰ به ۹۰ هزار دلار خواهد رسید .

بر اساس گزارش ها و خبرهای منتشر شده ،  شاهد شوک دیگری در بازار ارزهای دیجیتالی هستیم . بر اساس آمار جدیدی که منتشر شده است ، هشت ارز دیجیتالی معروف بازار در میان ۱۰۰ ارز دیجیتالی در ۲۴ ساعت گذشته شاهد کاهش شدید قیمت آن ها هستیم ، به طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ درصد از ارزش ارزهای دیجیتالی کاهش داشته است .بر همین اساس ارز دیجیتالی بیت کوین (Bitcoin) با قیمت کمتر از ۴۰۰۰ هزار دلار معامله می شود ، اما در مقایسه با ماه آگوست سال گذشته ، قیمت بیت کوین در حال افزایش بود . ارز رمزنگاری شده اتریوم(Ethereum) با قیمت ۱۱۱ دلار معامله شد و ارز دیجیتالی لایت کوین نیز کمتر از ۳۰ دلار به فروش رسید .

جدول قیمت ارزهای دیجیتالی

با توجه به آمارهای بدست آمده از سال های گذشته ، بازار ارزهای دیجیتالی همیشه با نوسانات قیمت روبه رو بوده است ، اما کاهش ارزش بیت کوین و سایر ارزها باعث تعجب بسیاری از سرمایه گذاران و کارشناسان شده است که چه عاملی روی ارزش ارزهای دیجیتالی تاثیر گذار است .

techcrunch

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست