تاریخ معرفی گوگل پیکسل 4 مشخص شد

گوگل پیکسل 4

گوگل رسانه ها را به برگزاریرویداد معرفی محصولات خود در تاریخ 15 اکتبر در شهر نیویورک دعوت کرد. انتظار می رود که این شرکت به طور رسمی گوشی های جدید پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال و سایر دستگاه ها از جمله پیکسل بوک 2 و اسپیکر هوشمند گوگل هوم را معرفی کند. در دعوت نامه گوگل نوشته شده است: بیایید چند مرود از محصولات ساخته شده گوگل را ببینید.

گوگل در ماه ژوئن، ماه ها قبل پیش از انتشار برنامه ریزی معرفی پیکسل 4، وجود این گوشی را تایید کرد که این کار بین شرکت های فناوری حرکتی غیر معمول می باشد. تقریبا از مدت ها پیش می دانیم که گوگل گوشی های جدید خود را معرفی خواهد کرد، اما انتظار داریم گوگل تغییرات اساسی در طراحی دستگاه های جدید خود بدهد. همچنین گوگل قبلا اعلام کرده بود پیکسل 4 به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز خواهد شدو دارای مجموعه از سنسورهایی است که صورت کاربر را برای تایید هویت اسکن می کند. پرچمدار گوگل همچنین از دستورات حرکتی مبتنی بر فناوری Project Soil پشتیبانی می کند.

با این حال تا معرفی پرچمدار جدید گوگل یک ماه باقی مانده است و به لطف انتشار تصاویر جدید از این محصولات، تا حدودی از طراحی و قابلیت های پرچمداران جدید گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال آشنایی داریم.در مورد سایر محصولات این شرکت، گوگل اعلام کرده است که جایگزینی برای لپ تاپ پیکسل بوک معرفی شده در سال 2017 معرفی خواهد کرد که نتوانست پتانسل خود را به خوبی ارائه دهد. پس از اشتباه معرفی این تبلت در سال 2017، این شرکت برنامه تولید تبلت هایی با برند گوگل را متوقف کرد.

گوگل در رویداد معرفی محصولات خود در سال 2018 ، پیکسل 3 ، پیکسل 3 ایکس ال، پیکسل Slate و گوگل Nest Hub را معرفی کرد، گوگل به تازگی اطلاعاتی از Nest Hub Max را که دارای یک صفحه نمایش بزرگتر از مدل قبلی به همراه یک دوربین برای چت تصویری و امنیت خانه منتشر کرده است که احتمالا در رویداد 2019 معرفی خواهد کرد.

منبع theverge


نمایندگی

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست