تبلیغات اسپاتیفای توسط ۲ میلیون از کاربران بلاک می شود

اپلیکیشن اسپاتیفای به عنوان بزرگترین سرویس موسیقی با میلیون ها کاربر در سراسر دنیا شناخته می شود ، کاربرانی که از اسپاتیفای استفاده می کنند می توانند با پرداخت ۹.۹۹ دلار در هر ماه از تمام امکانات این سرویس استفاده کنند همچنین کاربرانی که میخواهند از سرویس رایگان اسپاتیفای استفاده کنند ولی باید تبلیغات این اپلیکیشن را مشاهده کنند.تعداد کاربران رایگان اسپاتیفای ۲ میلیون نفر می باشد ، این کاربران با استفاده از اد بلاکر تمام تبلیغات این اپلیکیشن را غیر فعال می کنند و دیگر تبلیغات آزار دهنده را مشاهده نمی کنند .

اسپاتیفای گزارش خود را در بورس امریکا( ۲۳ مارس ) چنین ارائه داد:تعدادی از کاربران سرویس موسیقی اسپاتیفای بدون پرداخت هزینه اشتراک تبلیغات اسپاتیفای را بلاک می کنند .اما چگونه تبلیغات را بلاک می کنند؟ ما تعدادی از این کاربران را شناسایی کردیم که به وسیله ی اپلیکیشنی امکاناتی را به کاربران موبایل میدهد که بتوانند تبلیغات را مسدود کرده و به محتوای اپلیکیشن دسترسی پیدا می کنند  که فقط در سرویس تبلیغات (Ad-Supported Service) روی تبلت ها می باشد .

این موضوع اسپاتیفای را بسیار نگران کرده است ، چرا که این مسئله می تواند منجر به از دست دادن کاربران پولی اسپاتیفای باشد . این شرکت اعلام کرده است که دسترسی غیر مجاز تعدادی از کاربران آنلاین به محتوای پولی باعث شده است که آمار کاربران فعال آنلاین را افزایش دهد . به همین دلیل اسپاتیفای در پایان سال گذشته آمار کاربران خود را از ۱۵۹ میلیون کاربر به ۱۵۷ میلیون کاهش داد .

آمار دقیق کاربران فعال اسپاتیفای از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چون اسپاتیفای برای اولین بار سهام خود را در بازار بورس امریکا عرضه کرد و بر همین اساس سرمایه گذاران نیازمند آمار دقیقی از کاربران این اپلیکیشن می باشند . در هر حال اگر تعداد کاربران اسپاتیفای به درستی اعلام نشود و یا کاربران رایگان به وسیله هر روشی بتوانند به محتوای پولی دسترسی پیدا کنند در بازار بورس اسپاتیفای تاثیر خوبی نخواهد داشت .

منبع mashable

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست