تراشه اکسینوس آی اس 111 سامسونگ برای اینترنت اشیا باند باریک معرفی شد

شرکت سامسونگ روز گذشته  آخرین تراشه نسخه اکسینوس آی اس 111 ( Exynos i s111 ) خود را معرفی کرد . بر خلاف تراشه های سنتی و قدیمی ، این تراشه برای اینترنت اشیا باند باریک ( NB-IoT ) طراحی شده است . این در واقع اولین تراشه اینترنت اشیا شرکت سامسونگ نمی باشد . این شرکت در سال 2017 تصمیم گرفت تراشه اکسینوس تی 200 ( Exynos T200 ) به تولید انبوه برساند . در حال حاضر سامسونگ از تراشه اینترنت اشیا باند باریک Exynos i S111 رونمایی کرد و مطمئن باشید این آخرین تراشه جدید تولید شده در حوزه اینترنت اشیا باند باریک نخواهد بود .

سامسونگ در اطلاعیه ای اعلام کرد ، این شرکت می خواهد در آینده خط تولید تراشه های Exynos i را به تولید تراشه های اینترنت اشیا باند باریک اختصاص دهد . در ادامه اطلاعیه سامسونگ آمده است : تراشه جدید می تواند طیف گسترده ای از محصولات اینترنت اشیا را برای استفاده شخصی و همچنین مصارف خانگی مورد استفاده قرار بگیرد . سامسونگ  معتقد است که تراشه های Exynos i s111  برای گجت های پوشیدنی و همچنین دیگر ابزارهای هوشمند مورد استفاده در شهرهای هوشمند پشتیبانی می شود . از مزایای این نوع تراشه ها می توان به کم مصرف بودن آن اشاره کرد . تراشه Exynos i s111 قابلیت این را دارد تا در حالت ذخیره انرژی تنظیم شود ، با این قابلیت زمانی که از تراشه استفاده نمی شود ، حالتی وجود دارد که می توان تراشه را غیر فعال کرد و زمانی که به تراشه نیاز باشد انرژی مصرف می شود . زمانی که تراشه کم مصرف سامسونگ در حالت ذخیره سازی انرژی باشد ، پس از فعال شدن باید تا 10 سال کار کند .همچنین ، این تراشه قادر به تحویل داده ها ، از جمله بسته های کوچک اطلاعات و قابل اعتماد بودن حتی در فاصله های بسیار طولانی می باشد .این ویژگی زمانی که از فاصله ی دسترسی تا تراشه فاصله ی زیادی است و ممکن است تداخل ارتباطی پیش بیاید ، از اهمیت بالایی برخوردار است . در این مورد سامسونگ اعلام کرده است : تراشه Exunos I S111 قادر است تا فاصله 10 کیلومتر دورتر از نقطه ی اتصال داده ها را ارسال کند .

تراشه Exunos I S111 در مودم LTE Rel استفاده خواهد شد ، که قادر است تا سرعت 127 کیلو بیت برثانیه دانلود و تا سرعت 158 کیلوبیت برثانیه آپلود کند . علاوه بر این تراشه جدید اینترنت اشیاباند باریک سامسونگ از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و قادر است اطلاعات را در سطح محلی و در سطح انتقال با امنیت بسیار بالایی ارسال کند . از دیگر قابلیت های این تراشه ، پشتیبانی از سیستم ماهواره ای ناوبری جهانی (GNSS) که در صورت لزوم قادر است دستگاه را ردیابی کند .

منبع androidheadlines

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست