تراشه اکسینوس سامسونگ عمکرد بهتری از اسنپ دراگون دارد

سامسونگ بزرگترین تولید کننده موبایل های هوشمند ، تمامی محصولات بالارده خود را با تراشه های اختصاصی خود اکسینوس و یا اسنپ دراگون ساخت کوالکام مجهز می کند . همان گونه که شاهد بودیم در گلکسی اس ۹ از این دو سری پردازنده استفاده شده است و انتظار داریم در گلکسی نوت ۹ نیز از این قاعده پیروی کنند . طبق گزارشات منتشر شده گلکسی نوت ۹ در نیمه دوم سال جاری راهی بازار خواهد شد .

در مدتی قبل پنچمارک هایی از پرچمدار سامسونگ (گلکسی نوت ۹) مجهز به پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸۴۵ با کد شناسایی SM-N960U منتشر شده بود ، ولی اکنون تصویر جدید دیگری از پنچمارک گلکسی نوت ۹ با کد شناسایی SM-N960N منتشر شد که مربوط به تراشه اکسینوس ۹۸۱۰ ساخت خود سامسونگ می باشد . اطلاعات سخت افزاری گلکسی نوت ۹ در این پنچمارک مشاهده می شود که این گوشی از اندروید اوریو نسخه ۸.۱  و ۶ گیگابایت رم استفاده شده است و شایعه عرضه شدن این گوشی با رم ۸ گیگابایتی را کاملا رد کرد .

در پنچمارک جدیدی که منتشر شده است مشاهده می شود تراشه اختصاصی اکسینوس سامسونگ عملکرد بهتری را نسبت به تراشه اسنپ دراگون دارد . طبق امتیاز های کسب شده در عملکرد گلسی نوت ۹ با تراشه اکسینوس ۹۸۱۰  مشخص شده است در عملکرد تک هسته ای امتیاز ۲۷۳۷ و درعملکرد چند هسته ای امتیاز ۹۰۶۴ را کسب کرده است ، ولی تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵ توانسته به ترتیب امتیازهای ۲۱۹۰ تک هسته ای و ۸۸۶۰ را در عملکرد چند هسته ای کسب کرده است و این آمار برتری تراشه اکسینوس سامسونگ را نشان می دهد .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست