تشخیص آهنگ های در حال پخش درگوگل اسیستنت بهبود می یابد

کمپانی بزرگ گوگل در روز جمعه اعلام کرد که جستجوی صوتی خود را با ویژگی Now Playing  ادغام می کند تا با این کار شناسایی آهنگ های محبوب بهبود یابد . کاربران می توانند با هر گوشی اندرویدی به جستجوی صوتی گوگل دسترسی داشته باشند .شما می بایست برای استفاده از این سرویس در ابتدا باید نام آهنگ مورد نظر را سوال کنید . همچنین اگر در اطراف شما آهنگی پخش می شود ، دستیار گوگل از شما سوال می کند که “این چه آهنگی است ؟”  و شما با کلیک بر روی دکمه سوال ، اپلیکیشن شروع به تشخیص آن موزیک خواهد کرد . همچنین می توانید از گوگل اسیستنت سوال کنید  ” سلام گوگل ، این آهنگ چیست ؟ ” و دستیار گوگل شروع به شناسایی آهنگ مورد نظر می کند .

گوگل پستی در وبلاگ خود منتشر کرده است که می گوید ، فناوری تشخیص موسیقی هر قطعه صوتی در واقع یک اثر منحصر به فرد است که با یک پایگاه داده بسیار بزرگی مقایسه می شود . سیستم جستجوی صوتی گوگل اسیستنت سمت سرور می باشد ،بنابر این در ذخیره سازی و یا پردازی با محدودیت روبه رو نخواهد شد و این امکان را دارد تا میلیون ها آهنگ را تطبیق دهد .

گوگل در وبلاگ خود می گوید ، ما هنوز فکر می کنیم که امکان تشخیص موسیقی می تواند بهبود یابد .ما زمانی که آهنگی بسیار آرام در محیطی بسیار شلوغ و پر سروصدا را پخش شود تطبیق نخواهیم داد .ما باور داریم که می توانیم سرعت سیستم تشخیص موسیقی را بهبود دهیم .ما در حال تلاش برای انجام این چالش ها برای نسل بعدی تشخیص موزیک گوگل هستیم .

منبع cnet

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست