تصاویر شیائومی می میکس 3 با صفحه نمایش بدون حاشیه منتشر شد

شرکت شیائومی دومین تولید کننده برتر گوشی های موبایل در کشور چین با تنوع محصولات خود و همچنین قیمت پایین تر نسبت به دیگر شرکت ها ، طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا بدست آورده است . یکی از محصولاتی که انتظار می رود شرکت شیائومی در سال جاری از پرچمدار خود یعنی می میکس ۳ رونمایی کند . روز گذشته تصاویری از این دستگاه منتشر شد که اگر واقعیت داشته باشند ، می میکس ۳ همانند گوشی ویوو نکس از یک دوربین ظاهر شوند استفاده خواهد شد . با این حال نمی توان شایعاتی منتشر شده است که لبه های این گوشی همانند گوشی می میکس ۲ خواهد بود . در نسل قبلی این گوشی دوربین سلفی در قسمت حاشیه پایین قرار داشت و با توجه به قرار گرفتن

همانطور که در تصاویر منتشر شده از می میکس ۳ مشاهده می کنید ، در پشت دستگاه از دوربین دوگانه بصورت عمودی مجهز شده است در حالی که فلش ال ای دی نیز در بین دوربین ها قرار داده شده است . دکمه های فیزیکی همه در سمت راست دستگاه قرار داده شده اند . صفحه نمایش می میکس ۳ بصورت منحنی در نظر پرفته شده و زیبایی خاصی را به این دستگاه داده است . آنطور که به نظرمی رسد در ساخت این دستگاه از فلز و شیشه همراه سرامیک به کار خواهد رفت . درگاه ورودی سیم کارت در سمت چپ این گوشی قرار داده شده است . البته توجه داشته باشید ، ممکن است تمام اطلاعات بدست آمده حقیقت نداشته باشد .

در ادامه اطلاعات بدست آمده ، گفته می شود دوربین سلفی گوشی شیائومی می میکس ۳ شباهت بسیار زیادی به دوربین ویوو نکس دارد . دوربین سلفی می میکس ۳ در صورت نیاز بصورت کشویی از بدنه دستگاه خارج خواهد شد و همین موضوع در کم کردن حاشیه دستگاه کمک بسیاری می کند . در هر حال اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر نشده است .

منبع androidheadlines

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست