تصاویر نوکیا ۷ پلاس و نوکیا وان منتشر شد

شرکت فنلاندی نوکیا بار دیگر با گوشی جدید خود به بازار بر می گردد ، شرکت نوکیا با معرفی گوشی نوکیا ۶ در سال ۲۰۱۸ و پس از گذشت ۲ ماه نوکیا ۷ را معرفی کرد . همچنین شرکت نوکیا به دو مدل دیگر در بازار جهانی حضور خواهد داشت ، طبق گزارشات منتشر شده نوکیا با معرفی مدل های نوکیا ۷ پلاس و نوکیا وان پا به رقابت خواهد گذاشت .نوکیا ۷ پلاس در پنل پشتی با دوربین های دوتایی همراه است و به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید اوریو مجهز می شود .

مشخصات گوشی نوکیا ۷ پلاس طی چندین هفته گذشته به وسیله ی Geekbench با چیپ ست اسنپ دراگون ۶۶۰ و همچنین با ۴ گیگابایت رم منتشر شد . تصاویر رندری که از این محصول منتشر شده است نشان می دهد نوکیا ۷ پلاس مجهز به صفحه نمایش بزرگ و کشیده با ابعاد تصویر ۱۸:۹  مجهز شده است . از دیگر مشخصات این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت که در پشت گوشی زیر دوربین ها قرار داده شده و همچنین از فلاش دوربین دوگانه پشتیبانی می کند .

تصاویر منتشر شده از دو رنگ این محصول را به نمایش گذاشته است ، اولین رنگ سفید مرواریدی می باشد و دیگری قهوه ای بسیار تیره که مایل به سیاه می باشد .

نوکیا وان از صفحه نمایش متوسط با نسبت تصویر ۱۶:۹  مجهز خواهد شد . در قسمت جلوی این گوشی هیچ دکمه ای قرار داده نشده است ، فقط دکمه های کم و زیاد کردن صدا در قسمت راست این گوشی قرار داده شده است . نوکیا وان از یک دوربین و یک فلاش در قسمت عقب گوشی و همچنین از یک دوربین سلفی بهره مند شده است .با توجه به تصاویری که منتشر شده است بعید به نظر می رسد در این گوشی از سنسورهای متعدد استفاده نشده  است . قیمت پنل پشتی این گوشی به نظر می رسد از پلاستیک ساخته شده است و حتی ممکن است پنل پشتی نوکیا وان مانند بسیاری از گوشی های مقرون به صرفه  قابلیت باز شدن و تعویض باتری را داشته باشد .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست