تصاویر گلکسی ویو 2 منتشر شد

گلکسی ویو 2

سم موبایل (SamMobile) روز گذشته رندرهای جدیدی از گلکسی ویو 2 (Galaxy View 2) را منتشر کرد،این دستگاه جانشین بعدی گلکسی ویو خواهد بود. اما تفاوت دستگاه جدید با نسخه قبلی در چه مواردی است؟سامسونگ با به کاربردن یک استند یا پایه ی آرگونومیک توکار در قسمت پشتی دستگاه تبلت گلکسی ویو برای تایپ کردن و دیگر استفاده ها در طول روز بسیار کاربردی ود. بر اساس گزارش های منتشر شده سامسونگ گلکسی ویو 2 را با همکاری شرکت مخابراتی AT&T در ایالات متحده راهی بازار خواهد کرد. در حال حاضر مشخص نشده است که آیا نسخه ی دیگری از این تبلت در سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد یا خیر. اما قطعا یک مدل با قابلیت اتصال به وای به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

گلکسی ویو 2 نسبت به مدل نسل قبلی خود در ابعاد کوچکتر و استاندارد طراحی شده است. سامسونگ امیدوار است با جایگزینی صفحه نمایش 17.5 اینچی به جای نمایشگر 18.4 اینچی که در نسخه قبلی گلکسی ویو استفاده کرده بود و طراحی یک استند آرگونومیک برای گلکسی ویو که در حالت ایستاده زاویه ی 30 درجه ای با نمایشگر را ارائه می دهد، بتواند با این طراحی یک دستگاه ایده آل برای تایپ کردن به طرفداران خود که بیشتر در پشت میز کار می کنند ارائه دهد.

همچنین سامسونگ به نظر می رسد، استند تو کاری که در نسخه اول گلکسی ویو استفاده کرده بود را در نسخه ی ویو 2 حذف کرده است. اما دلیل این تغییر فعلا مشخص نشده است. اگر چه حدس می زنیم سامسونگ به خاطر کوچکتر کردن ابعاد گلکسی ویو 2 استند داخلی آن را حذف کرده است. در رندرهای ویو 2 در استند آن یک حفره مشاهده می شود که به نظر می رسد برای گرفتن ساده تر دستگاه در حین حمل و نقل استفاده می شود.

Galaxy View2گلکسی ویو 2 سامسونگ، در ماه ژانویه در گیک بنچ (Geekbench) مشاهده شد، که با شماره مدل SM-T927A ثبت شده است. این دستگاه با پردازنده ساخت خود سامسونگ (Exynos 7885) و 3 گیگابایت رم بهره مند شده است.

منبع sammobile

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست