تغییر نام ویندوز دیفندر به مایکروسافت دیفندر در به روز رسانی بعدی ویندوز 10

ویندوز دیفندر

مایکروسافت اعلام کرد که سرویس ویندوز دیفندر ای تی پی ( Windows Defender ATP) را برای دستگاه های غیر ویندوزی نیز گسترش می دهد. همچنین، برای رسمی کردن این تغییر، ردموندی ها Windows Defender را به Microsoft Defender تغییر خواهند داد.  این تغییر در حال حاضر در ویندوز 10 مشخص نمی باشد، اما اکنون به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک Microsoft Defender را در رایانه های شخصی مجهز به ویندوز 10 خواهیم دید.

بر اساس گزارشی که از مایکروسافت منتشر شده است، ردموندی ها قصد دارند مایکروسافت دیفندر را در به روزرسانی 20H1 ویندوز 10 که قرار است در آوریل 2020 منتشر شود، ارائه کنند. همچنین فرایند تغییر نام از ویندوز دیفندر به مایکروسافت دیفندر از مدت ها قبل آغاز شده است، در به روز رسانی 18941 ویندوز 10 نام برخی از قسمت های ویندوز دیفندر تغییر داده شده است. به عنوال مثال، قسمت امنیتی Windows Defender Exploite Guard به عنوان microsoft Defender Exploit Guard تغییر داده شده است. اما توجه داشته باشید که عملکرد این ابزار هیچ تغییری نکرده است و همچنان از نفوذ به ویندوز 1 جلوگیری می کند.

شایان ذکر است که مایکروسافت دیفندر با ویندوز دیفندر هیچ فرقی ندارند و ویژگی ها همانند قبل خواهد بود. با این وجود، اگر مایکروسافت برخی از ویژگی های پیشرفته ای را به مایکروسافت دیفندر اضافه کرد تعجب نکنید. البته اگر ویژگی های پیشرفته در به روز رسانی بعدی اعلام شود، نه تنها دستگاه های ویندوزی بلکه در سایر دستگاه ها مانند مکینتاش نیز ارائه خواهد شد.

منبع mspoweruser

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست