فروش پردازنده های رایزن در ژاپن

شرکت AMD اخیرا جدیدترین پردازنده های سری رایزن Renoir 4000G از نوع شتاب یافته (APUs) خود را معرفی کرده است، تراشه های شگفت انگیزی برای کاربران و مصرف کننده های عمومی مناسب می باشند. پردازنده ای جدید AMD علاوه بر قیمت پایینی که دارند، از قدرت و بازدهی بسیار خوبی برخوردار می باشند. در پردازنده های سری 4000G از پردازنده مرکزی Zen2 و پردازنده گرافیکی با معماری Vega استفاده شده است. در حالی که AMD پردازنده های شتاب یافته APU سری 4000G را در ماه گذشته معرفی کرده است، اما هنوز این محصولات را به بازار جهای عرضه نکرده است. ای ام دی در بیانیه ای اعلام کرده است که در حال حاضر تمرکز خود را روی بازار پردازنده های OEM و ODM گذاشته است. اما این مورد در تمام بازارهای جهانی اینگونه که به نظر می رسد نیست، طبق گزارش های منتشر شده بسیاری از خرده فروشی ها در بازارهای اقیانوسیه هم اکنون به تراشه های جدید شرکت AMD دسترسی پیدا کرده اند.

اما خبر جالبی که این روزها منتشر شده است این است که خرده فروشان در بازار آکیهابارا در کشور ژاپن گزارش داده اند که شاهد تقاضای زیاد مردم این کشور برای پردازنده های AMD سری رایزن 4000G Renoir هستند که کل موجودی آن ها در اولین ساعات اولیه فروش به اتمام رسید. اما اینکه خرده فروشی های ژاپنی توانسته اند پردازنده های AMD سری رایزن 4000G را بصورت عمده به فروش برسانند کمی عجیب به نظر می رسد.

از میان هر سه تراشه پردازنده رده بالای رایزن 7 4750G و رایزن 5 4650G بیشترین فروش را نسبت به بقیه پردازنده ها داشته اند. قیمت پردازنده سری 7 رایزن 4750G در خرده فروشی های ژاپنی 43.978 ین که معادل 415 دلار می باشد و پردازنده رایزن 5 4650G با قیمت 29.768 ین ژاپن که معادل 280 دلار می باشد و پردازنده رایزن 3 4350G با قیمت 21.978 ین که معادل 207 دلار به فروش رسیده اند. پردازنده های جدید AMD با قیمتی که در خرده فروشی های ژاپنی به فروش رسیده اند بیشتر از قیمت تعیین شده رسمی عرضه این پردازنده ها به فروش رسیده اند که با در نظر گرفتن نرخ های مختلف مالیاتی اعمال شده در منطقه اقیانوسیه و آسیا می باشد.

منبع wccftech

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست