تماس تصویری گروهی به اپلیکیشن Duo اضافه می شود

تماس گروهی در Duo

شرکت گوگل در بروزرسانی پیام رسان تصوری خود به نام Duo قصد دارد از قابلیت هایی در این اپلیکیشن استفاده کند که کاربران آن ها را پیش از این درخواست کرده بودند. بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، گوگل در حال تست قابلیت تماس گروهی در نسخه اندرویدی اپلیکیشن Duo می باشد. در این به روز رسانی امکان تماس ویدویی هفت نفره فراهم خواهد شد .

با توجه به اپلیکیشن Duo از تماس تصویری گروهی هفت نفره پشتیبانی خواهد کرد اما اپلیکیشن فیس تایم شرکت اپل از تماس تصویری گروهی ۳۲ نفره پشتیبانی می کند. برقراری تماس تصویری گروهی در اپلیکیشن گوگل بسیار آسان است ، کاربران ابتدا باید یک گروهی را تشکیل دهند ، سپس ارتباط را برقرار کنند‌. اما اپلیکیشن پیام رسان گوگل محدودیتی دارد ، در میانه ی تماس گروهی کاربر نمی‌تواند شخص دیگری را به این گروه اضافه کند.

همچنین ، قابلیت دیگری در حال آماده سازی می باشد. این قابلیت امکان روشن سازی تصاویر در شرایط نور کم را در تماس های تصویری فراهم خواهد کرد .به کمک این قابلیت اگر در شرایط نوری کمی باشید کیفیت تصویر بهبود میابد تا دیگران تصویر شما را در مکالمات شبانه بهتر مشاهده کنند .

در حال حاضر ، اعلام نشده است که این قابلیت ها در چه تاریخی در دسترس کاربران خواهد بود . در حال حاضر تعداد خاصی از کاربران این ویژگی ها را تست می کنند . با این حال با اضافه شدن این ویژگی ها به Duo ، این اپلیکیشن میتواند با دیگر اپلیکیشن های پیام رسان رقابت کند .

منبع engadget

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست