درآمد ادوبی در فصل پایانی سال جاری از ۲ میلیارد دلار گذشت

کمپانی بزرگ ادوبی در روز گذشته گزارش مالی سه ماهه چهارم سال جاری را منتشر کرد ، سازنده فتوشاپ بار دیگر توانست رکورد فروش سه ماه پایانی را بشکند .

این غول نرم افزاری در آمد سه ماه سوم سال جاری را ۵۰۱.۵ میلیون دلار ، یا یک دلار به ازای هر سهم را گزارش داد .درآمد غیر تجاری GAPP  شرکت ادوبی در سال جاری به ازای هر سهم ۱.۲۶ دلار و در مجموع خالص درآمد ۲ میلیارد دلار بوده است ، این آمار نشان می دهد درآمد این شرکت نسبت به سال قبل ۱.۸۴ میلیارد دلار بوده است و ۲۵ درصد افزایش داشته است .

در این میان وال استریت به دنبال درآمد ۱.۱۶ دلاری به ازای هر سهم  و درآمد خالص ۱.۹۵ میلیون دلاری بود .

شرکت ادوبی اعلام کرد که در آمد غیر تجاری GAAP  درسال ۲۰۱۷  به ازای هر سهم ۴.۳۱ دلار و در مجموع ۷.۳۰ میلیارد دلار بوده است . اما تحلیلگران انتظار داشتند درآمد ادوبی در سال ۲۰۱۷ به ازای هر سهم ۴.۲۲ دلار و در مجموع ۷.۲۵ میلیارد دلار باشد .

در قسمت های دیگر این گزارش مالی ، شرکت ادوبی اعلام کرده است که درآمد حاصل از بخش رسانه دیجیتال که شامل Creative Cloud  است به میزان ۱.۳۹ میلیارد دلار بوده است و در مجموع سال ۲۰۱۷ به میزان ۵.۲۳ میللیارد دلار بوده است . در بخش Creative Cloud به میزان ۱.۱۶ میلیارد دلار بوده است و همچنین در آمد حاصل از بخش Document Cloud  به میزان ۲۳۵ میلیون دلار بوده است .

شرکت ادوبی اعلام کرد ، درآمد حاصل از تجربه Cloud  یه میزان ۵۵۰ میلیون دلار در سه ماه سال جاری بوده است که در مقایسه با سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشته است .

شانتانو نارایان ، مدیر عامل کمپانی ادوبی عنوان کرد :

شرکت ادوبی در در چهار ماهه سال پایانی بالغ بر ۲ میلیارد دلار درآمد خالص داشته است . ما در کسب و کارمان راه حل ها و همچنین فضایی را ارائه نمودیم که کاربرانمان میتوانند در کسب و کارشان رشد داشته باشند و همیشه موفق عمل کنندد.

طبق پیش بینی تحلیلگران ، درآمد ادوبی به ازای هر سهم ۱.۲۴ دلار و در مجموع ۲.۰۴ میلیارد دلار بوده است .ولی شرکت ادوبی توانست با درآمد ۱.۲۷ دلار برای هر سهم و در مجموع ۲.۴ میلیارد دلار از این پیش بینی پیشی بگیرد.

منبع zdnet

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست