درآمد مایکروسافت با سرویس ابری آژور بیشتر می شود

جنیفر سوانزون لویی ، تحلیلگر سازمان تحقیقاتی UBS عنوان کرد : شرکت مایکروسافت ممکن است سرمایه گذاری خود را در بخش بزرگترین سرویس خود یعنی سرویس رایانش ابری آژور بصورت چشم گیری افزایش دهد . او معتقد است ، سرویس رایانش ابری آژور با اضافه کردن ۵۳ میلیارد دلار درآمد در پنج سال آینده میتواند اصلی ترین منبع درآمد مایکروسافت باشد ، در واقع با سرویس آژور به ۲۳ میلیارد دلار درآمد خالص خواهد رسید .

لویی معتقد است هر سهم مایکروسافت به ۱۰۵ دلار خواهد رسید ، این نشان دهنده آن است که هر سهم ۲۷.۲۹ درصد افزایش خواهد داشت .

امروزه شرکت ها به سمت اصطلاحی به نام (( دگرگونی دیجیتالی )) حرکت می کنند ، این بدان معناست که شرکت ها با هدفی که دارند یا برای بقا و یا برای پیشی گرفتن از دیگر شرکت ها از فناوری های جدید برای رقابت استفاده  می کنند . لویی معتقد است مایکروسافت با سرویس ابری آژور به موفقیت های بزرگی دست میابد چون امروزه تمام شرکت ها به سمت سرویس های ابری حرکت می کنند.

در ماه اکتبر شرکت مایکروسافت درآمد خالص خود از سرویس ابری آژور را ۲۰ میلیارد دلار عنوان کرد. این هدفی بود که شرکت مایکروسافت امیدوار بود در سال ۲۰۱۸ به کمک سرویس ابری آژور و به همراه آفیس ۳۶۵  که هر ۲ تحت ابر اجرا می شوند به آن دست یابد .

جالب است بدانید ، ارزش سهام مایکروسافت در روز جمعه با ۱.۶۷ درصد افزایش به ۸۳.۸۷ دلار رسیده است ، سهام شرکت مایکروسافت در سال جاری به میزان ۳۴.۰۴ درصد افزایش داشته است .

منبع businessinsider

 

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست