دریافت پول نقد به وسیله واتساپ در برزیل

دریافت پول نقد با واتساپ

بانکو دو برزیل (Banco do Brazil) بزرگترین بانک کشور برزیل اخیرا سرویسی را راه اندازی کرده است که به صاحبان حساب این بانک اجازه می دهد از طریق پیام رسان واتساپ (Whatsapp) از حساب خود پول نقد برداشت کنند. این اولین بانکی در کشور برزیل است که چنین سرویسی را ارائه میدهد. به وسیله ی این سرویس ، کاربران می توانند بدون در اختیار داشتن کارت بانکی از دستگاه های خودپرداز پول نقد دریافت کنند.

برای شروع دریافت پول نقد، کاربران در مرحله اول باید شماره ای را به فهرست مخاطبان گوشی هوشمند خود اضافه کنند. در ادامه، چت بات فعال بانک که مبتنی بر هوش مصنوعی واتسون (Watson) توسعه داده شده است، این بات از کاربر مبلغ مورد نیاز را درخواست می‌کند و سپس رمز کارت را از کاربر درخواست می‌کند.
پس از تایید اطلاعات، این ربات به کاربر مدیر را ارسال می کند و کاربر با وارد کردن این کد در دستگاه خودپرداز می تواند پول نقد برداشت کند. این کدهایی که از ربات دریافت می شوند محدودیت زمانی دارند و تا ۲۴ ساعت پس از دریافت معتبر می باشند.در حال حاضر کاربران از طریق واتساپ فقط می‌توانند ۸۰ دلار دریافت کنند.

به گفته ی این بانک، خدماتی که از طریق سرویس پیام رسان واتساپ ارائه می شوند از طریق فناوری رمزنگاری شده End to End انجام می شود و در نتیجه استفاده از این سرویس کاملا امن می باشد. اما این تنها سرویس ارائه شده این بانک در پیام رسان واتساپ نمی باشد، بانکو دو بانک با ارائه‌ی سرویس دریافت پول نقد از واتساپ، مجموعه سرویس های خود در این پیام رسان را به ۱۵ سرویس فعال رساند. از دیگر سرویس های این بانک که توسط واتساپ ارائه می شود می توان به سرویس های انتقال وجه کارت به کارت و خرید شارژ اینترنت و موبایل اشاره کرد.

 

منبع zdnet

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست