دستیار هوشمند گوگل می تواند دو زبان را درک کند

امروزه دستیاران هوشمند در تلفن های همراه و رایانه ها طرفداران بسیاری را پیدا کرده است . از زمان معرفی اولین دستیار هوشمند در تلفن های همراه و رایانه ها ، کاربران قادر بودند فقط با یک زبان فرمان های خود را به دستیار هوشمند انتقال بدهند و کاربرانی که مایل به استفاده از زبان دیگری در فرمان های صوتی خود بود ، می بایست از تنظیمات دستیار هوشمند دستگاه خود زبان پیش فرض را به زبان مورد نظر تغییر می داد . در حال حاضر ، شرکت بزرگ گوگل توانسته است دستیار هوشمند خود را ارتقا دهد و استفاده از دستیار هوشمند را بسیار راحت تر از قبل کرده است .گوگل با تغییراتی که در دستیار هوشمند خود داده است ، دیگر نیاز نیست برای تغییر زبان پیش فرض دستیار هوشمند وارد تنظیمات آن شد . در این تغییرات دستیار هوشمند گوگل اسیستنت قادر به درک همزمان دو زبان مختلف شده است .طبق ادعای شرکت گوگل ، بعد از ارتقا قابلیت های این اپلیکیشن ، کاربران می توانند به طور همزمان از دو زبان برای انتقال فرمان های صوتی خود به دستیار هوشمند گوگل استفاده کنند .

در حال حاضر ، دستیار هوشمند گوگل از زبان هایی مختلفی از جمله انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، و ایتالیایی پشتیبانی می کند و اضافه شدن قابلیت درک دو زبان به صورت همزمان می تواند استفاده از این دستیارهوشمند را بسیار آسان تر کند .به عنوان مثال کاربران انگلیسی و آلمانی به صورت همزمان می توانند فرمان های صوتی خود را برای گوگل اسیستنت (Google Asistant) استفاده کنند . این قابلیت در اسپیکرهای هوشمند گوگل و گوشی های هوشمند در دسترس خواهد بود .

با این حال گوگل(Google) اعلام کرده است در ماه های آینده این قابلیت را به دستیار هوشمند گوگل اسیستنت اضافه خواهد کرد تا کاربران بتوانند از قابلیت درک هم زمان از دو زبان استفاده کنند . همچنین غول جستجوی اینترنتی ، در برنامه هی بلند مدت خود برای معرفی گوشی های هوشمند جدید و محصولات مبتنی بر اینترنت اشیاء و کاربردهای آن در لوازم خانگی در حال رشد است و به زودی در بازار اروپا به صورت رسمی معرفی خواهند شد .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست