دوربین گلکسی نوت ۹ فقط از لحاظ نرم افزاری بهبود میابد

تاچیزی به معرفی پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت ۹ باقی نمانده است ، روزانه اطلاعات و خبرهای زیادی از پرچمدار سامسونگ منتشر می شود . هفته گذشته رسانه Ice Universe به نقل از منابع داخلی شرکت سامسونگ ادعا می کند که پرچمدار جدید سامسونگ (گلکسی نوت ۹ ) فقط در بخش نرم افزار دوربین بهبود داده می شود . این خبر با ادعاهای قبلی سامسونگ که اعلام شده بود که در محصول بعدی خود از ماژول دوربین دوگانه پشتی استفاده شده در گوشی گلکسی اس ۶ پلاس در محصول بعدی این شرکت استفاده خواهد شد ، کاملا مطابقت دارد . بر همین اساس انتظار می رود گوشی گلکسی نوت ۹ در پشت از دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی که دوربین اصلی از دریچه دیافراگم متغیر  با گشودگی F/1.5 و F/2.4  پشتیبانی می کند و  دوربین دوم با گشودگی دیافراگم F2.4 که در پرچمدار گلکسی اس ۹ استفاده شده است .

در ادامه این گزارش گفته شده است ، پیشرفت هایی که سامسونگ در پرچمدار جدید خود اعمال می کند ، باید به شکلی باشد که قابلیت های فوق العاده ای اضافه شود و باید از الگوریتم منحصر به فردی برای اعمال این تغییرات استفاده کند . اخیرا شایعات دیگری از گلکسی نوت ۹ منتشر شده است که ادعا می کند پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ با قابلیت فیلم برداری فوق آهسته که قادر خواهد بود با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه در مدت زمان ۴ دهم ثانیه فیلم برداری کند ، این قابلیت حدودا دوبرابر بیشتر از فیلم برداری آهسته در گوشی های گلکسی اس ۹ و اس۹ پلاس می باشد . با توجه به پیشرفت هایی که سامسونگ در این زمینه داشته است ، ممکن است بهبود عملکرد دوربین پرچمدار سامسونگ به خط تولید محصولات ساموسنگ در سال ۲۰۱۸ اضافه خواهد شد . هرچند ممکن است سامسونگ در رویداد Unpacked به این موضوع اشاره ای نکند . در حال حاضر باید تا زمان معرفی گلکسی نوت ۹ منتظر بمانیم .

سامسونگ گلکسی اس ۹ را با شعار دوربین بازنگری شده راهی بازار کرد که در حال حاضر دوربین این دستگاه در بازار میان بهترین ها قرار دارد و بهبود نرم افزاری برای پرچمدار گلکسی نوت ۹ جهت رقابت باید حداقل تا یک سال کافی باشد . در حال حاضر کمپانی سامسونگ در نظر دارد پرچمداران سال ۲۰۱۹ خود را با دوربین سه گانه برای گوشی های گلکسی اس ۱۰ و سری A راهی بازار کند .

گلکسی نوت ۹ در پنج شنبه هفته جاری در شهر نیویورک اعلام خواهد شد و تا پایان همین ماه راهی بازار می شود .

منبعandroidheadlines

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست