زمان عرضه گلکسی اس ۹ و اس۹ پلاس منتشر شد

 هر ساله در کشور شهر بارسلونا نمایشگاه MWC برگزار می شود و شرکت های بزرگی برای معرفی محصولات خود در این نمایشگاه حضور پیدا میکنند . شرکت سامسونگ هم در حال آماده سازی خود برای معرفی آخرین مدل تولید شده گوشی های سری گلکسی اس خود در نمایشگاه بین المللی موبایل هستند ، تا معرفی پرچمداران جدید سامسونگ زمان زیادی نمانده است ولی شایعات زیادی در مورد زمان عرضه ی این محصولات به بازار منتشر شده است . با در نظر گرفتن اینکه سامسونگ در عرضه گلکسی اس ۸ به بازار با تاخیر روبه رو شد ولی گویا گلکسی اس ۹ و اس۹ پلاس تا یک ماه دیگر پس از معرفی به بازار عرضه خواهند شد .

فاش کننده مشهوری که با اطلاعاتی که منتشر میکند سروصدای زیادی به پا می کند ، این فرد به تازگی مدعی شده است که پرچمداران سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در تاریخ ۲۶  فوریه  اوایل اسفند معرفی خواهند شد . پیش فروش جانشین های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ در تاریخ ۱ مارس آغاز خواهد شد و در تاریخ ۱۶ مارس که به اواخر اسفند نزدیک می شویم پرچمداران  جدید سامسونگ به بازار عرضه خواهند شد . احتمال داده می شود که اطلاعات زمان عرضه محصولات جدید سامسونگ توسط مقامی در این شرکت فاش شده است .

در هر حال سامسونگ گلکسی اس ۹ را در نمایشگاه MWC معرفی می کند و اطلاعات فاش شده از زمان عرضه این محصولات را تائید نکرده است ، اما زمان معرفی جانشینان گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس طبق روال هر سال پیش نمی رود. سامسونگ هرساله عادت داشت محصولات خود را پیش از شروع نمایشگاه های بزرگ معرفی کند ولی الان تا برگزاری نمایشگاه MWC مدتی نمانده ولی خبری از گلکسی اس ۹ نیست  .

پیش فروش محصولات جدید سامسونگ طبق روال هرساله می باشد و قابل اعتماد و از امنیت بالایی برخوردار است ، منابعی که منتشر کرده اند سری جدید گلکسی اس سامسونگ در تاریخ ۱۶ مارس در تمامی بازارهای جهانی عرضه خواهند شد اشتباه است ، به احتمال بسیار زیاد در تاریخ ۱۶ مارس گوشی های گلکسی اس ۹ و اس۹ پلاس ابتدا در کشورهای کره جنوبی و بازار ایالت متحده امریکا عرضه خواهد شد و پس از چند روز بعد در دیگر کشورها عرضه خواهد شد . با این حال طرفداران گوشی های سری اس سامسونگ در دیگر کشور ها باید کمی بیشتر انتظار بکشند .

البته تا برگزاری نمایشگاه MWC 2018  شهر بارسلونا مدت زیادی مانده است و احتمال دارد در این مدت اتفاقات زیادی رخ دهد و یا مشخصات این گوشی ها فاش شوند .

منبع sammobile

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست