ساتیا نادلا گوشی هوشمند اندروید خود را مجهز به سرویس مایکروسافت می کند

حضور شرکت مایکروسافت در صنعت گوشی های هوشمند ، به تعداد زیادی از اپلیکیشن های مختلف در سیستم عامل های اندروید و IOS خلاصه می شود و محیط اندروید بهترین گزینه برای حضور مایکروسافت در عرصه ی گوشی های هوشمند می باشد . در حال حاضر فقط اندروید به مایکروسافت اجازه فعالیت بیشتری را می دهد . در رویداد مایکروسافت اینسپایر (Microsoft Inspire)مدیر عامل مایکروسافت آقای ساتیا نادلا برخی از اپلیکیشن های مایکروسافت را روی گوشی اندورید شخصی خود نصب و به نمایش گذاشت .

او گوشی هوشمند خود را یک نقطه انتها برای مایکروسافت ۳۶۵ نامید و از برنامه هایی از جمله مرورگر مایکروسافت اج ، مایکروسافت لانچر ، اوت لوک ، یامر ، لینکدین ، پاور BI و تیم را مورد تعریف و تمجید قرار داد . مدیر عامل مایکروسافت همچنین از اوت لوک به عنوان بهترین کلاینت برای مدیریت سرویس ایمیل Gmail تمجید کرد .

شایعاتی که اخیرا منتشر شده بود ، خبر از ارائه گوشی هوشمند اندرویدی ساخته شده توسط مایکروسافت را منتشر شد . اما گوشی هوشمندی که نادلا با توجه به طراحی کلیدهای ناوبری آن بسیار شبیه به گوشی های گلکسی اس ۹ یا گلکسی اس ۸ شرکت بزرگ سامسونگ دارد .

بر اساس شایعات دیگر ، مایکروسافت همچنان روی دستگاه جدید مبتنی بر تلفن هوشمند از خانواده سرفیس است ، با این دستگاه امکان برقراری تماس وجود خواهد داشت و به احتمال بسیار زیاد مایکروسافت تا سال آینده قادر به اجرای اپلیکیشن ها و سرویس های خود رد یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید طراحی انحصاری خود ردموندی ها باشد .

منبع mspoweruser

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست