سال ۲۰۱۸ بازار اسپیکرهای هوشمند خواهد بود

گزارش جدیدی که از Canalys بدست آمده است نشان می دهد ، پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۸ اسپیکرهای هوشمند رشد جالب توجهی خواهند داشت . انتظار می رود تا پایان سال جاری فروش اسپیکرهای هوشمند به ۵۶.۳ میلیون دستگاه برسد . در سال ۲۰۱۷ میزان فروش اسپیکرهای هوشمند ۳۰ میلیون دستگاه بود .کانالیس در پیش بینی خود می گوید اسپیکرهای هوشمند شرکت های آمازون و گوگل به ترتیب پرفروش ترین اسپیکرهای موجود در بازار خواهند بود . البته علاوه بر این دو محصول پر طرفدار هوم پاد شرکت بزرگ اپل هم در این بازار می تواند نقش موثری در بازار اسپیکرهای هوشمند سال ۲۰۱۸ باشد .

لوسین چن یکی از تحلیلگران شرکت کانالیس می گوید:سال ۲۰۱۸ سال تعیین کننده ای برای جذب اسپیکر های هوشمند خواهد بود .  در بازار تقاضای اسپیکرهای هوشمند سریع تر و بیشتر از هرمحصولات دیگر فناوری از جمله واقعیت های افزوده و واقعیت مجازی و گجت های پوشیدنی خواهد در سال جاری خواهد بود . در سال  ۲۰۱۷ فروش سخت افزاری برای اسپیکرهای هوشمند شرکت های آمازون و گوگل فروش خوبی را تجربه کردند . اما در سال ۲۰۱۸ فروش اسپیکرهای هوشمند بسیار فراتر خواهد بود و همچنین با استراتژی کسب درآمد ایالات متحده و دیگر کشورها می توانند درآمد بیشتری را کسب کنند.

انجام چنین کاری بی حدو حصر است  ، با تبلیغات هوشمندانه ای که می توان انجام داد ، به اشتراک گذاشتن محتوای ارزشمند و با خدمات و سرمایه گذاری های موثر می توان انجام داد . فناوری ها روز به روز در حال پیشرفت هستند و همچنین سرمایه گذاری بزرگی که در بازار اسپیکرهای هوشمند می شود باعث رشد آن خواهد شد.بر اساس اطلاعاتی که بدست آمده است ، کشور ایالات متحده به عنوان بزرگترین بازار فروش اسپیکرهای هوشمند در سال ۲۰۱۸ و با فروش ۳۸.۴ میلیون دستگاه در بازار رتبه نخست را خواهد داشت . سپس بازار کشور چین با فروش ۴.۴ میلیون دستگاه در رتبه دوم فروش اسپیکرهای هوشمند خواهد ماند ، طبق پیش بینی های کانالیس کشور ایالات متحده تا سال ۲۰۲۰ رتبه نخست فروش اسپیکرهای هوشمند را حفظ خواهد کرد .

کانالیس معتقد است دلیل افزایش تقاضا در بازار اسپیکرهای هوشمند ، توسعه ی به موقع و بروز رسانی های موفقی که در این محصولات بود و پتانسیل تطبیق پذیری با فناوری هوشمند خانه است .در ادامه شرکت کانالیس می گوید: فروشندگان موفق به بروز رسانی و ارتقا محصولاتی که تولید کرده اند و همچنین یکی دیگر از دلایل موفقیت این شرکت ها همکاری با شرکت های فعال در حوزه طراحی خانه های هوشمند است .

به عنوان مثال می توان به یکپارچگی الکساآمازون با خانه های هوشمند ، همکاری گوگل با نست و برنامه های جالب هوم کیت اپل که کاربران را جذب خود می کند اشاره کرد ، این موارد باعث افزایش تقاضای بازار برای اسپیکرهای هوشمند  در سال ۲۰۱۸ کند .

شرکت اپل با اسپیکر هوشمند خود به نام هوم پاد برای اولین بار در این بازار حضور خواهد داشت ، کاربران می توانند با استفاده از این محصول دستگاه های هوم کیت خود را مدیریت کنند و دستور صادر کنند ، پخش موسیقی را مدیریت کند و از سوالات سیری و دیگر امکانات این دستگاه استفاده کنند .قرار بود شرکت اپل  این محصول را در سال ۲۰۱۷ عرضه کند ولی اپل در ماه نوامبر تصمیم به تاخیر عرضه این محصول کند قرار است سه ماه نخست سال ۲۰۱۸ این محصول را به بازار عرضه کند .

منبع macrumors

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست