سامسونگ در حال برنامه ریزی برای ادغام گلکسی نوت با گلکسی اس است

بر اساس گزارش رسانه کره ای The Bell آقای جی لی معاون مدیریت سامسونگ ، به دنبال ادغام سری محصولات گلکسی اس با تلفن های هوشمند گلکسی نوت هستند . دلایل متعددی برای ادغام محصولات خود دارند ، این دلایل منطقی به نظر می رسند .

دلیل اول ، شرکت های چینی بخش بزرگی از سود سامسونگ را در سری محصولات رده پایین و محدود را در اختیار دارند ; اما کاربران محصولات رده بالا و قدرتمند از بالا بودن قیمت های این محصولات شاکی هستند . دلیل دوم ، بخش بزرگی از کاربران دلیلی برای خرید گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ به جای گوشی گلکسی ۸ پلاس نمی بینند .

ما احتمال می دهیم روند سال قبل را در محصولات جدید گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس ۹ مشاهده خواهیم کرد . بر اساس گزارشات بدست آمده ، سامسونگ این روند را پیش بینی کرده است و احتمال فروش گلکسی نوت ۹ را ۱۲ میلیون تعیین کرده است ، در مقایسه با سال گذشته سامسونگ فروش گلکسی نوت ۸ را با پیشرفت جزئی ۱۱ میلیون در نظر گرفته بود . بر همین اساس ، گزارش هایی در مورد همین موضوع منتشر شده است شاهد عرضه ۳ مدل از سری گوشی های گلکسی اس ۱۰ خواهیم بود ، در صورت ادغام گلکسی نوت با سری گوشی های گلکسی اس باشیم شاهد یک مدل از سری گلکسی اس با صفحه نمایش بزرگتر و قلم اس پن خواهیم بود . با این ادغام ، کاربرانی که بودجه محدودتری دارند می توانند گلکسی اس ۱۰ را انتخاب کنند و کاربرانی که نیاز به قلم و صفحه نمایش بزرگتر را دارند می توانند با چند دلار بیشتر گلکسی اس ۱۰ با قلم اس پن را تهیه کنند .

این تصمیم منجر به صرفه جویی در هزینه های تولید ، طراحی ، پخش و زمان خواهد شد .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست