سامسونگ در رتبه اول با ارزش ترین برند کره جنوبی قرار گرفت

موسسه ای در کشور کره جنوبی وجود دارد که خدمات مشاوره ای و ارزش گذاری و استراتژی برند های  مختلف را ارزش گذاری میکند ، این موسسه به تازگی لیستی از 50 برند برتر کره جنوبی را منتشر کرده است . طبق این گزارشی که این موسسه انتشار داده است نشان میدهد کمپانی سامسونگ با ارزش ترین برند کره جنوبی است ، سامسونگ در رتبه اول و معتبر ترین برند شناخته شده کره جنوبی است .موسسه فایننس در رتبه بندی برند ها برای ارزش گزاری و رتبه بندی شرکت ها در لیست پنجاه تایی خود ، معیار های مختلفی را برای رتبه بندی استفاده میکند ; معیارهایی که در این رتبه بندی مورد بررسی قرار میگیرند از جمله آن ها میزان سرمایه گذاری در بازاریابی ، میزان حاشیه و پایداری سود شرکت ، آشنایی مردم نسبت به برند و در آخر میزان درآمدی است که شرکت با نام برند خود بدست می آورد مورد بررسی قرار میدهند.

تحلیل گران موسسه فایننس در بررسی های خود رتبه اول را به سامسونگ به عنوان رتبه برتر و با ارزش کره جنوبی اختصاص داده اند .شرکت سامسونگ با 12 درصد افزایش نسبت به سال های قبل به ارزشی بالغ بر 51.4 میلیارد دلار رسیده است .این رقم تقریبا پنج برابر دومین برند برتر این لیست در کره جنوبی قرار دارد .

شرکت هیوندای که در تولید خودرو در کره جنوبی فعالیت دارد در رتبه دوم این لیست قرار دارد ، ارزش این برند 8.8 میلیارد دلار تخمین زده شده است که نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است .

سامسونگ Fire & Marine نام یکی از برند های معروف زیر مجموعه گروه سامسونگ است ، این برند هم توانسته است رتبه دومین برندی که سریع ترین میزان افزایش را در سال 2017 کسب کند . میزان ارزش این برند با رشد بسیار خوب 42 درصد به میزان ارزش 2.7 میلیارد دلاری در سال جاری دست یابد .افزایش ارزش این برند بدون شک به میزان عملکرد این برند در سال 2016 برمیگردد.

با توجه به رکوردی که شرکت سامسونگ در سال 2017 به دست آورده است ، اگر این میزان افزایش بالاتر هم برود تعجب بر انگیز نیست .

منبع sammobile

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست