سامسونگ در سال 2019 گوشی هوشمند تاشو را معرفی می کند

طبق خبری که منتشر شده است شرکت سامسونگ در حال ساخت یک گوشی هوشمند تاشو است . شایعات زیادی در تکنولوژی گوشی های هوشمند تاشو شنیده می شود ولی پیش بینی هایی که انجام شده نشان می دهد شرکت سامسونگ فاصله زیادی با تولید چنین دستگاهی دارد . اما شرکت سامسونگ چندی پیش اعلام کرده بود در سال 2018 گوشی هوشمند تاشو را به بازار عرضه خواهد کرد ، ولی گزارشات دیگری از برخی منابع بدست آمده بود که شرکت سامسونگ این گوشی را در اوایل سال 2018 معرفی می کند . در حال حاضر شرکت سامسونگ زمان دقیق معرفی این گوشی را مشخص نکرده است .

 هدف سامسونگ در سال 2018 تولید پنل های تاشو

در اوایل ماه جاری گزارشی منتشر شد که سامسونگ طراحی گوشی های هوشمند را در ماه مارس به پایان می رساند و در ماه سپتامبر تولید پنل های تاشو اولد را آغاز خواهد کرد . این بیانیه بدان معناست که تا ماه دسامبر سال 2019 شرکت سامسونگ گوشی هوشمند تاشو را معرفی نمی کند .

شرکت سامسونگ با انتشار درآمد سه ماهه چهارم سال گذشته اظهار کرد ، پنل های اولد خود را برای رقابت در سال جاری با معرفی پنل های تاشو تقویت می کند . از آنجا که شرکت سامسونگ پنل های OLED گوشی های خود را از شرکت های زیرمجموعه خود تامین می کند ، بخشی از این شرکت زیر مجموعه باید علاوه بر اینکه پنل گوشی های هوشمند سامسونگ را تولید می کند باید بتواند پنل های تاشو را نیز تولید کند .

شرکت سامسونگ در کنفراس مطبوعاتی ای که برگزار شد خاطر نشان کرد بخش تلفن همراه قرار است همراه با آخرین تکنولوژی های استاندارد تطابق پیدا کند و بتواند گوشی های هوشمند تاشو را عرضه کند . این نشان می دهد شرکت سامسونگ ایده راه اندازی موبایل های هوشمند تاشو را بصورت جدی دنبال می کند و تا پایان سال جاری تولید گوشی هوشمند را شروع کند.

هفته پذشته خبری منتشر شد که گوشی هوشمند تاشو سامسونگ به صفحه نمایش 7.3 اینچی مجهز می شود . گوشی هوشمند تاشو سامسونگ زمانی که به سمت داخل بسته باشد به نوعی یک گوشی معمولی است ولی در حالت باز شدن دو برابر می شود و به عنوان تبلت می توان استفاده کرد . گفته می شود شرکت سامسونگ در حال کار بر روی پنل این صفحه نمایش است که در صورت تاشدن و باز شدن درز های آن معلوم نشود .

سامسونگ هیچگونه اطلاعاتی از زمان عرضه گوشی هوشمند تاشو خود در کنفرانس مطبوعاتی عنوان نکرده است ، ولی هدف سامسونگ در سال 2018 تولید صفحه نمایش های تاشو خواهد بود ، به هر حال به احتمال بسیار زیاد گوشی هوشمند تاشو سامسونگ تا پایان سال جاری معرفی می شود .

منبع sammobile

 

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست