سامسونگ قیمت نسخه های مختلف گلکسی نوت ۹ را منتشر کرد

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که گوشی گلسی نوت ۹ را در تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد) رونمایی خواهد کرد و تا نزدیک شدن به روز معرفی پرچمدار سامسونگ روزانه شایعات زیادی از گلکسی نوت ۹ منتشر می شود .

در حال حاضر اطلاعات جدیدی که در روز گذشته منتشر شده است مربوط به قیمت گلکسی نوت ۹ است ، ظاهرا اطلاعات قیمت این دستگاه از کشور اندونزی منتشر شده است ، سامسونگ پرچمدار خود را در این کشور پیش فروش خواهد کرد . بر همین اساس اطلاعاتی که منتشر شده است نشان می دهد  ، سامسونگ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی نوت ۹ (Galaxy Note 9) را با برچسب قیمت ۹۴۰ دلاری راهی بازار خواهد کرد . اما نسخه ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی نوت ۹ با برچسب قیمت ۱۲۱۵ دلار راهی بازار خواهد شد .

سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ را در ۳ رنگ مشکی ، آبی و مسی راهی بازار آسیا و اقیانوسیه خواهد کرد ولی نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی با رنگ قهوه ای نیز تولید می شود .سامسونگ پیش فروش محصول جدید خود را تا ۱۹ مرداد ماه برای علاقه مندان در دسترس خواهد بود و در کنار خرید گلکسی نوت ۹ هدیه ای در قالب ۱۲ گیگابایت اینترنت برای کسانی که این محصول را پیش خرید می کنند هدیه می دهد .

قیمت هاو رنگ بندی نسخه های مختلف این دستگاه در اطلاعاتی که در گذشته فاش شده بود که قیمت نوت ۹ در اروپا ۱۲۳۰ تا ۱۴۶۴ دلار خواهد بود کاملا مطابقت دارد . همچنین در تصویری که منتشر شده است قلم S Pen در نسخه آبی و طلایی رنگ که در شایعاتی که در روزهای گذشته فاش شده بود نیز مطابقت دارد .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست