سامسونگ گوشی های گلکسی جی ۶ و گلکسی جی ۴ را رسما معرفی کرد

شرکت بزرگ سامسونگ که در حال حاضر بزرگ ترین تولید کننده گوشی های هوشمند به حساب می آید ، اخیرا دو مدل از سری گوشی های هوشمند گلکسی جی (Galaxy J) را به مجموعه سری گوشی های گلکسی خود اضافه کرده است . این دو گوشی جدید که در مدل های گلکسی جی ۴ (Galaxy J4) و گلکسی جی ۶ (Galaxy J6) با صفحه نمایش امولد (AMOLED) و تمرکز بر روی دوربین سلفی به همراه قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه خواهد شد .

گوشی گلکسی جی ۶ سامسونگ از صفحه نمایش ۵.۶ اینچی امولد که با نسبت تصویری ۱۸:۵:۹ و با وضوح ۱۴۴۰*۷۲۰ (HD+) مجهز شده است ، همچنین حاشیه های اطراف این گوشی بسیار باریک شده است . قلب تپنده این گوشی از تراشه ساخت سامسونگ اکسینوس ۷۸۷۰ می باشد ، این پردازنده از چهار هسته پردازشی Cortrx-A53 که با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی و به همراه پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP1 و همچنین مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره مند شده است . البته این گوشی دارای یک درگاه کارت microSD برای ارتقا حافظه می باشد .

در پشت ،گوشی گلکسی جی ۶ مجهز به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 که فاقد لرزشگیر اپتیکال می باشد . همچنین دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی با درجه دیافراگم f1.9 می باشد . گلکسی جی ۶ مجهز به یک فلاش ال ای دی که می تواند در سه سطح مختلف روشنایی ایجاد کند است که مورد توجه علاقه مندان به این سری از گوشی خواهد شد .

این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو همراه با رابط کاربری جذاب سامسونگ می باشد . سامسونگ در این گوشی از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و همچنین از  سنسور اثر انگشت در پشت گوشی استفاده کرده است .

گوشی گلکسی جی ۴ سامسونگ مجهز به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی سوپر امولد (Super AMOLED) و با نسبت تصویری ۱۶ : ۹ و رزولوشن ۱۲۸۰ * ۷۲۰ می باشد . پردازنده این گوشی نیز ساخت خود سامونگ با مدل اکسینوس ۷۵۷۰ اس با چهار هسته پردازشی با قدرت پردازش ۱.۴ گیگاهرتزی ، پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-T720 MP1 همراه با ۲ گیگابایت رم ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی می باشد ، البته این گوشی نیز از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند .

گوشی گلکسی جی ۴  در پشت از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است ، همچنین دوربین سلفی این گوشی ۵ مگاپیکسلی می باشد و همراه یک فلش ال ای دی قابل تنظیم خواهد بود . گوشی گلکسی جی ۴ نیز همانند گلکسی جی ۶ از سیستم عامل اندروید ۸.۰ و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری استفاده شده است . گلکسی جی ۶ با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با قیمت ۲۴۰ دلار و مدل بعدی با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۲۰۵ دلار به فروش خواهد رسید . فعلا قیمت گلکسی جی ۴ منتشر نشده است .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست