از اواخر سال 2019 برخی از کاربران سرفیس پرو 7 در انجمن های مایکروسافت مشکلات این دستگاه را گزارش می کنند، از مهم ترین مشکلات این دستگاه خاموشی ناگهانی آن می باشد. در نهایت مایکروسافت پس از ماه ها سکوت مشکل سرفیس پرو 7 را تایید کرد.

یکی از کاربران در انجمن مایکروسافت اعلام کرده است که بعد از مدت 30 ثانیه تا 1 دقیقه اگر با سرفیس پرو 7 کار نکنم دستگاه به طور خودکار کاملا خاموش می شود و تمام برنامه ها بسته می شوند. این کاربر در ادامه می گوید که برای حل این مشکل سیستم عامل را مجددا راه اندازی کرده است و برای اطمینان تمام به روزرسانی ها را انجامداده است و از ابزارهای مشکل یابی نیز استفاده کرده است ولی این مشکل را تاکنون برطرف نشده است.

یک کاربر دیگر داستانی مشابه این مشکل را تایید کرده و اعلام کرد: من نیز همین مشکل را تجربه کرده ام، این یک مشکل بسیار بزرگ است، من سرفیس پرو 7 را دوست دارم ، اما اگر این مشکل برطرف نشود این دستگاه را به مرجوع می کنم و رایانه ی دیگری را تهیه می کنم. من دانش آموز هستم و این موضوع به آموزش من لطمه می زند.

مایکروسافت به شکایت کاربران پاسخ داده و اعلام کرد که در حال بررسی این مشکل است. مایکروسافت در اطلاعیه خود اعلام کرد: ممنون از اینکه این مشکل را گزارش کرده اید، ما در حال بررسی این موضوع هستیم. لطفا برای کسب اطلاعات بیشنر به همین صفحه شکایات مراجعه کنید و به روز رسانی های ویندوز را بررسی کنید.

در حال حاضر مایکروسافت تاکنون راه حلی را برای رفع مشکل خاموشی ناگهانی سرفیس پرو منتشر نکرده است، اما برخی از کاربران می توانند با دنبال کردن مراحل زیر می توانند مشکلات خاموشی ناگهانی دستگاه خود را برطرف کنند:

1- Microsoft Store را باز کنید.

2- Intel Graphics Command Center را جستجو کنید.

3- برنامه را نصب کنید

4- از Command Center، مسیر Settings > System > Power  را دنبال کنید.

5- سپس از قسمت Panel Self Refresh  گزینه های In Battery و  Plugged را غیر فعال کنید.

6 – دستگاه را دوباره راه اندازی کنید.

منبع mspoweruser

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست